{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.168 visninger | Oprettet:

Der skete det der ikke måtte ske... Hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej HG
I torsdags skete der det der ikke måtte ske... Jeg faldt nemlig af min part

Det jeg så ville spørge om det var, fordi jeg har fået rigtig ondt i min "overarm" og kan ik bruge kræfter i den uden det gør ondt.. Man kan intet se, nogle der har et bud på hvad det kan være? smiley

Tak på forhånd!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Der skete det der ikke måtte ske... Hjælp!
  • #2   12. mar 2016 Mon ikke du bare har fået et slag?
    Hvis smerterne bliver uudholdelige må du en tur til lægen, men ellers kan der godt gå op til en uge inden din arm er ok igen. Hvis det vare længere skal du selvfølgelig også gå til lægen.

Kan ikke lade være med at studse lidt over din overskrift?
    Hvis det er første gang du falder af, kan du glæde dig over at der kun er 99 gange tilbage inden du er en ordentlig rytter smiley
    Heldigvis er det sjældent man slår sig slemt.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #3   12. mar 2016 Det er nok bare et slag..

hold den i ro et par dage smiley

• #4   12. mar 2016 Gitte B:
    Jeg er faldet af før, det er bare første gang jeg har ondt bla. Jeg mangler 89 gange nu smiley Faldt også af 5 minutter efter igen...:/ men ja tror jeg venter og ser smiley

• #5   12. mar 2016 AMT; okay smiley

• #6   12. mar 2016 Jamen så er du jo godt på vej smiley
    Krydser fingre for at du ikke slår dig igen
    Held og lykke

• #7   12. mar 2016 Præcis smiley

• #8   12. mar 2016 Lægen eller vagtlægen kan nok fortælle hvad der er galt smiley men håber ikke at det er alvorligt selvom et fald/styrt er hvad der kan ske når man har med levende væsner at gøre. God bedring.

• #9   12. mar 2016 Når du bruger kræfter, er det så en uudholdelig smerte eller gør det 'bare' ondt?

Jeg ville gætte på at det bare er slaget hvis ikke det hæver osv. Det kan godt tage en uge til to før den er i orden igen.

God bedring smiley

• #10   12. mar 2016 Stumpe_ : okay smiley

• #11   12. mar 2016 Tøserne; det gør meget ondt, men ikke så jeg ikke kan holde det ud smiley

• #12   12. mar 2016 Du skal ikke holde den i ro - men bruge den indenfor den vidde du kan uden at det gør helt vildt ondt.
    Hvis det er din overarm kan det tænkes at det er din muskel der har fået et slag, og muskler heler nu engang bedst hvis man bruger dem (inden for rimelighedens grænser selvfølgelig), da der vil lægges Type 1 collagen fibre omkring stress linjerne i musklen. Holder man det helt i ro vil det ikke lægge sig på samme måde og du vil faktisk ende op med muskelvæv der er svagere end før ..

Så brug armen hvad du kan indtil det punkt hvor det gør ondt smiley . Det må gerne gøre lidt ondt, men ikke alt for meget smiley .

• #13   12. mar 2016 Aless: tusinde tak.! smiley

• #14   12. mar 2016 Nu er det godt nok min fod, men jeg deler lige oplevelsen alligevel. Jeg vred om på min fod til idræt i onsdags, og det gjorde bare HAMMER ondt. Men jeg syntes ikke det gjorde ondt nok til at tage til lægen alligevel så jeg gik i to dage sådan. Vores nabo kom så over, og lagde mærke til at jeg haltede og hun kigger så på den og sender mig straks til vagtlægen hvor beskeden er at den er kraftigt forstuvet. Så selvom det ikke gør helt ondt, så tjek det alligevel. Det er bedst at du får det tjekket og at der ingenting er, end at du ikke tjekker det og der så er noget. smiley

God bedring. smiley

• #15   12. mar 2016 Okay tak.. God bedring til dig også.! smiley

• #16   12. mar 2016 Et slag jeg er en af dem der tit tager en tur i sandet. Sidst jeg faldt af hesten tog jeg fra med hånledet og forstuvet det jeg måtte holde det i ro i en uge

• #17   13. mar 2016 Selv et slag ka ta lang tid.
    Jeg blev kylet ad helveds til, for 2 måneder siden.
    Intet gik tilsyneladende i stykker, men jeg ka stadig mærke det i benet og var på krykker lidt over 1 måned.
    Jeg plejer ikke at slå mig, det er bare op igen, måske lidt øm og blå efter.
    Men denne gang, gik der så 14 dage, for jeg kom på hest igen - dog helt ulideligt.

Så har du mistanke om brud, ska du self. gå til lægen.
    Ellers ska du gi det noget mere tid.

• #18   26. jun 2016 Altså jeg faldt af i sidste uge ikke noget slemt, men jeg har stadig ondt og det er bare et slag smiley
    du skal bare vendte og se det går nok over og hvis ikke så skal du til lægen smiley

Kommentér på:
Der skete det der ikke måtte ske... Hjælp!

Annonce