{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sko eller ikke?
  • #1   17. feb 2016 Snak med smeden. Han ved bedst smiley

• #2   17. feb 2016 Ja det har jeg også lidt tænkt smiley

• #3   17. feb 2016 Jeg ville bestemt også snakke med smeden. Men hvis ikke det generer hesten, så vil jeg til enhver tid prøve at undgå sko smiley

• #4   17. feb 2016 Vil hellere end gerne kunne undgå sko, da hun i forvejen er meget obs på det med at blive beskåret, men tænker også at det kan være han kan beskære hende anderledes så hun ikke slider sådan smiley

• #5   17. feb 2016 smeden ved bedst smiley

min fik som 5 års (hos tidligere ejer) forsko på, grundet sarte forhove.. jeg forsøgte at lade ham gå uden i 13/14, han blev halt, nu har han snart gået i 1 år uden sko, og har ikke været halt, der skulle blot blødere jord til og en ny smed smiley her var det hele aftalt med smeden, hvor jeg hørte om hvad han syntes, og om det ville være muligt at min kunne gå uden smiley

• #6   17. feb 2016 Ville tage en snak med smeden, han kender din hest og kan bedst vejlede dig.
    Som du selv er inde på kan det jo være han kan beskære den anderledes og dermed afhjælpe problemet, måske er det kun nødvendig med forsko i en periode, eller du kan måske bruge boots når du rider tur.. Ja mulighederne er jo mange smiley Men tag en snak med smeden om det..

• #7   17. feb 2016 Barfoedstrimmer! De er bare dygtigere til heste uden sko en almindelig smed.
    Jeg fik tjekket op på min tidligere smed sit arbejde af Dk's bedste smeder. (Bergers) de sagde at hans arbejde var udmærket (lidt kosmetisk) han fik ikke lov til at komme tilbage da han slog Tindur med hammeren i benet... Min nye smed er barfoedstrimmer og han havde mange fejl at påpege hvis jeg ønskede at have en hest med naturlige hove uden sko... "elsker" min nuværende smed. Han er fantastisk.

Mvh TT

• #8   18. feb 2016 Jeg er også tilhænger af barfodstrimmer; min hest er nu snart 5, og har alle dage gået uden sko. Og der er ingen problemer, han kan gå på alle underlag uden at blive øm eller halt. Så jeg har ikke tænkt mig at smide sko på ham, når han fungere så fint uden (:
    Til at starte med fik han beskåret hovene hver 5-6 uge, nu er vi så gået op til hver 8 uge, fordi hans hove er blevet så fine (:

Kommentér på:
Sko eller ikke?

Annonce