{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

Nyt sted :D {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg stået med Alliann det samme sted i 4 år, og de 2 første år var superæne... lækker ridebane, søde heste - de kunne enes, rigtig godt halm og hø og fodre. Men da vores ridebane blev revet op, og er ikke til at ride på overhovedet, har alt gået ned af bakken, manden, der passer hesten, er bare blevet useriøst, der er kommet en klam unghest, der jagter min hest( løber efter hende, bider hendes dækken i stykker ) konstant, og har kostet mig 8000 i dækner... og nu står min hest på en migro muldret fold, selvom min hest har stået der i 4 år, og hende den anden pige, er aldrig nede ved sin hest og den er skudt i skallen. Min hest kan ikke tåle hø, og nu har manden kun hø vi kan strå med :S, eller muggent halm, og vi plejer bare at have det bedste, og han har givet alliann tørt støvet muggen hø, selvom han ved hun ikke kan tåle det...

Nu har jeg simpelhen fået nok, da jeg kun ønsker det bedste for min hest, og dens helbred. Så derfor har jeg været nød til at finde et nyt sted til hende hende, og har bare fundet det perfekte sted, hvor der er lækker stor ridehal, og en lækker bane, med lys på. de giver hestene, noget af det allerbedste fodre man kan få, og de får wrap og står på spåner ( noget der er bedre end savsmud, og støver ikke ) og der bliver muget ud hver dag, og stalden er støv fri, og hestene kommer ud hele dagen. Min søster og stedmor får også deres heste ud, og dem har jeg ikke redet med i 100 år, da de ikke står det samme sted. Godt nok skal jeg sige farvel til min bedste veninde, men håber på hun måske kan komme med derud. Så ja jeg glæder mig til sommer/efterår, hvor jeg kan flytte min hest smiley

Glæder mig bare smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt sted :D
Kommentér på:
Nyt sted :D

Annonce