{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Nyt opstaldnings sted. {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har fået nyt opstaldnings sted fra d. 1 og vil derfor opsige det andet idag.
Det andet sted kan bare tilbyde meget bedre ting i forhold til det sted jeg er nu.
Men jeg er godt nok nervøs for at sige det til dem.

Nogle gode råd til hvordan jeg får det sagt stille og roligt, uden de evt. farer i struben på mig?

Mvh Helle

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt opstaldnings sted.
  • #1   26. okt 2012 Bare sig det som det er.
    Det kan blive rigtig grimt hvis du lægger skjul på noget.

Men sig det som det er smiley Det er det bedste råd jeg kan give dig smiley

• #2   26. okt 2012 hej Helle bare sig det som det er smiley de er helt sikre gladere for din ærlighed og så lad være med at snakke dårligt om dem når du flytter for så kan du altid komme tilbage smiley

• #4   26. okt 2012 Hæ.. Jeg tror den bedste måde er bare at sige det som det er.. Det andet steder kan tilbyde dig mere, og du føler at det er det du har brug for smiley

Altså hvis det er privat opstaldning du er nu, så pøj pøj. Jeg har været 2 private steder og begge gange gik de lige i struben selvom jeg fortalte dem mildt hvad grunden var smiley

• #5   26. okt 2012 Jah det er bare og sige det pænt.. at du desværre må opsige din opstaldning da du har fundet et som passer lidt bedre til dig og din hest og har flere fasilitetet..

De fleste tager det pænt har dog også oplevet nogen som bliver lidt mobset men sådan er det jo.. det jo deres problem..

• #6   26. okt 2012 Ja siger som det er, er bare virkelig nervøs. Men der er bare ting som er meget bedre på det nye sted, som f.eks. en virkelig god ridebane og et aflåst og opvarmet sadelrum. Og det er endda billigere end hvor jeg er nu.
    Men jeg har været i 4 år hos de andre og de er et ældre par. Jeg har hjulpet dem meget. Men manden er jeg sku lidt bange for. Han overfusede mig totalt, fordi jeg bruger en dyrlæge han ikke kan lide. Jeg vil ikke snakke grimt om dem overhovedet, men der er bare nogle ting derover som slet ikke fungere for mig der mere.
    Tak for jeres dejlig råd. Godt man lige har nogle der lige kan støtte lidt smiley

• #7   26. okt 2012 Nu er jeg ejer af et opstaldningssted,og jeg sætter bestemt stor pris på ærlighed smiley Folk kommer og går når man har sådan et sted og det ved vi jo, så jeg forventer ingen forklaring når folk flytter smiley Men er det noget jeg kan gøre bedre vil jeg jo gerne vide det, men ellers ser vi gerne folk kommer godt afsted smiley

• #8   26. okt 2012 Så fik jeg det sagt. Damen tog det meget pænt. Manden tog det ikke så pænt.
    Men nu er det sagt og jeg er lettet.

Kommentér på:
Nyt opstaldnings sted.

Annonce