11. sep 2007 Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Hvad folk tror du mener/er/synes/gør {{forumTopicSubject}}
Jeg er flere gange stødt på, at folk tror en ting om mig som jeg har gjort eller ment for længe siden, men det hænger bare ved.
Suk altså, hvis jeg kunne gå tilbage og slå den hidsige teenager oven i hovedet og sige "køl ned Maria" så havde jeg gjort det ;o). Ting man mener og har sagt tidligere hænger åbenbart ved når det kommer til ting på nettet.
Men måske folk også oplever at noget i det virkelige liv hænger ved? At du har gjort eller sagt noget en gang og det tror folk stadig væk du gør/eller er sådan?
Jeg har tidligere redet alla; helt løse tøjler, ikke rørt ved biddet kun til drej og stop. Og ment at hesten nok skulle komme op i holdning selv. Samt redet frem og ned i evigheder.
Det hænger ret meget ved Jeg støder tit på folk, der tror jeg stadig rider sådan og stadig tror at jeg mener, at sådan skal man ride for tid og evighed - fordi de tror jeg selv gør dette.
Men.... Tingene har bare ændret sig, men det ved folk ikke rigtigt hvis man ikke følger min facebook side :P. Men nu er det da sagt ;o)
Også går folk ud fra at sådan er det, når man debattere og snakker med dem, fordi man sagde jo en gang at...
Tidligere har jeg også ment at heste aldrig, overhovedet, på nogen måde kunne fryse hvis altså man gav dem de rigtige forhold. Ment at bag lod aldrig nogensinde hverken kunne eller måtte finde sted.
Og mange flere ting.
Og når ja, så det ar jeg har været en hidsig rødhåret, arrogant og sur teenager - den hænger ved både her og i det virkelige liv ;o).
Det var en helvedes masse snak om mig selv, men forhåbentligt byder i andre folk også ind ;o).
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Fylla - Hvorfor jeg har ændret det? Fordi det fungere :o) Det duer for hesten og jeg at involvere tøjlen med negativ forstærkning ind imellem når det kommer til at søge frem og ned - istedet for at man på ½-1 time kunne få 3 volter i alt, ikke samlet hvor hun søger ned fordi hun brugte tid på at gå og spænde op og glo.
Jeg har ikke noget imod bag lod, på den måde at det kan være en vej imod noget andet - det har jeg tidligere været.
Jeg rider en stor fyr på 178 cm, som ikke anede hvad frem og ned og kontakt var da jeg begyndte og ride ham. Så jeg er fuldstændig ligeglad med om han går bag lod når han tager kontakt og søger ned - fordi jeg har fokusere på, at det bare var vigtigt at han tog kontakt. Det har været og er stadig en spændende udfordring at ride ham, fordi intet jeg tidligere har lært og kan, eller læst mig til passer ind, når det kommer til ham :o).
Jeg har også altid ment at heste ikke kunne fryse under de rette forhold og skulle gå ude hele tiden helst i løsdrift og sammen med andre. Det er ændret, nu jeg har fået fat i et forfrossent kræ det insistere på at fryse hvis det regner og blæser lidt, så derfor står hun tit inde og er mindre ude end ellers samt hun går alene fordi hun socialt ikke kan finde ud af det.
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 284 Svar: 6.338
Jeg skrev også i den anden tråd at jeg faktisk har en dyb respekt for din ridning og håndtering af heste da den minder meget om min!
Der udover vil jeg sige at der skal være plads til at lære og plads til at udvikle sig! Man lærer hele livet, og nogle gange ændre man retning fordi det er det der passer til en selv..
Men hvis man "kun" snakker med folk over nettet så kan det jo være svært at vide hvor man er i livet og dermed også svært at vide om man er midt i en udvikling.
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
For mig kommer min hest først da han er mit livs drøm og lys. og til trods for at han er mit liv så kan jeg også blive stik hamrende tosset på ham hvis han gør noget der ikke er acceptabelt og så losser jeg ham en..
Mvh TT
okt 2010
Følger: 64 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 237 Svar: 1.763
mar 2011
Følger: 58 Følgere: 200 Heste: 9 Svar: 2.043
-I virkeligheden er det fordi at jeg elsker RBH, Samshield, Veredus, Micklem osv. Ikke bare kvaliteten, men også deres designs.
Det hænger også lidt ved, at jeg kan være meget sur, eller arrogant.
-Men det er jeg slet ikke, jeg er genert, men aldrig arrogant.
Og at jeg engang red som Lenesærmark, altså BBH, på min gamle pony for at hjælpe hende. Det mente alle stævne freaks ikke hjalp min pony, men hun satte da muskler, blev så flot, helt rolig og lydig.
Nu rider jeg så anderledes, men har kæmpe respekt for BBH!
maj 2011
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 67 Svar: 948
Vi bliver alle klogere og vi er mennesker og må prøve os frem i livet for at finde ud af de ting der passer bedst til os.
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Kris - Du mindede mig bare om noget, jeg er stødt på mange gange - derfor tanken med emnet, så det er så mænd ikke fordi det er møntet på dig ;o).
Og mange tak for de pæne ord :o)
nov 2009
Følger: 1 Følgere: 33 Heste: 2 Emner: 228 Svar: 959
jan 2005
Følger: 23 Følgere: 54 Heste: 4 Emner: 45 Svar: 996
Hvad folk tror du mener/er/synes/gør