{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad tror i?
  • #1   29. aug 2011 Nah.. Tror man er væk, helt væk..

• #2   29. aug 2011 Altså det kommer an på hvad du mener (:
    Jeg tror på der er et liv efter døden (: ...

• #3   29. aug 2011 Det er et meget svært spørgsmål du stiller der smiley

Jeg tror der er mere end hvad vi lige ved. Nu har jeg selv oplevet at have "Ånder" mange siger de ikke findes. Men jeg ved at de findes! for når man bor med en så oplever man tit at der sker ting man ikke kan sætte ord på og forklare.

Med hensyn til døden, så tror jeg at man kommer et sted hen som intet kan beskrive at vores sjæl, svømmer rundt et sted, om det er en himmel som i biblen er der ingen der kan sige? eller måske bliver man jordbundet, fordi man har nogle ting som ikke kan give slip på.. Who knows?

Jeg ved ikke om man bliver født på ny, men måske.. jeg er meget open minded overfor den slags.. for der er jo virkelig ingen der kan sige, at sådan er det. smiley

Men måske bliver man sat over i en anden krop, når tiden er inde, når man har afsluttet alt og man er klar til at leve livet på en frisk. hahaha ej jeg ved det ikke.

Men tror der er sker mere mellem himmel og jord end vi går og tror smiley

• #5   29. aug 2011 Nej, det tror jeg ikke på smiley

• #6   29. aug 2011 Jeg tror lidt på reinkarnation - altså et liv efter døden smiley

• #7   29. aug 2011 Jeg håber at men får et andet liv en mulighed til og at man lærer af ens fejl, men om man gør det ved jeg ikke, men jeg tror på det for det gør mig glad, så er det jo undeordnet om det er sådan eller ej...

M.

• #8   29. aug 2011 nej tror på når man er væk er man væk. Som i helt væk

• #9   29. aug 2011 Jeg tror man bliver genfødt som noget andet..
    Og tror på ånder..

• #11   29. aug 2011 jeg synes at det er meget spændene at høre om! tror selv på ånder osv. og at nogle gange for man et liv efter døden. så denne her tv serie, hvor det handlede om en som havde mistet sin bedste ven. ham der døde kaldte ham den levende for spooky. et par år senere er der en dame der ringer til ham og siger at hun tror ham vennen er i hendes søn. han kører der hen, den lille dreng løber hen til ham, og det første drengen siger er spooky!- se det er sgu spooky! smiley

• #13   31. aug 2011 Mette M

Den tanke er sjov...

Hvad skal man igennem?

Altså er der et kvantum af bandeord, eller sure dage?

Undskyld, men det lyder spændene smiley

M.

Kommentér på:
hvad tror i?

Annonce