Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salg af hest til udlandet
  • #1   9. dec 2015 3 af vores er havnet i udlandet, og har kun gode erfaringer med det. Det kommer selvfølgelig an på hvordan henvendelsen lyder. Da vi solgte vores var der også en masse falske henvendelser, men der handler det egentlig bare om at tænke rationelt. Er sproget dårligt og vil de bare sende en vognmand? Så er det nok for godt til at være sandt.

• #3   9. dec 2015 Jeg ville ikke stille spørgsmålstegn ved det, med mindre de siger at de betaler når de har hesten hos dem XD

Jeg kender flere der både sælger og importerer fra England, såvel som andre lande, og har også selv henvendt mig og kikket efter heste fra henholdsvis England, Frankrig og Tyskland.

• #4   9. dec 2015 Det kommer nok meget an på hestens pris. Er det en vildt dygtig en til mange penge? Eller bare en billig hyggehest? For helt ærligt, hvor stor er chancen lige for at de gider bruge 15-20 tusind på at få fragtet en billig hest hjem?
    Og hvis de ikke liiiige har mulighed for at kigge på den først, så er det garanteret snyd. Vil de betale med check, paypal eller meget over hestens pris, så er det garanteret også snyd.
    Er sproget og grammatikken noget der ligner det har været igennem google translate? Så er det sikkert snyd.

• #5   9. dec 2015 Vi har solgt en del til udlandet, kun via billeder og telefon, det er gået over alt forventning. Man skal selvfølgelig se sig for, som med alt andet. Skal du sælge til udlandet, så husk du skal exportgodkendes smiley held og lykke med det.

• #6   10. dec 2015 Hvilken hest er der tale om? Hvad har vedkommende skrevet? Medmindre det er en super dygtig hest der går/har stort potentiale til høje klasser, så nægter jeg at tro på, at det er sandt. Mange oplever tit at få beskeder fra folk i England og det er ren fup - gebrokkent sprog, der sikkert har været en tur igennem Google Translate og noget med at overfører pengene når de har hesten.

• #7   10. dec 2015 Tænker meget pris. For at fragte dyrlæge tjek osv. Så skal hesten virkelig være meget værd før det kan betale sig, transport er ikke billig. Og hvad hvis den ikke lever op til forventning. Man henter jo ikke bare igen smiley hørt om mange snydere fra udlandet. Så da positivt herover, at se der faktisk er folk som handler over grænsen.

• #8   10. dec 2015 Vi fik et tilbud på at fragte hest fra DK til England på £400 ved lejllighedstransport med engelsk firma. De fleste jeg kender der handler heste mellem England og Danmark drejer sig om de engelske racer såsom shettere, irish cobs og welsh. Det er både føl, plage og voksne i forskellige prisklasser. Nogle gange handler det f.eks om nyt blod i avlen, hvis der er en hingst der er brugt meget og det derfor kan være svært at finde nyt blod.

• #9   10. dec 2015 Jeg har også haft udenlandske købere og det er slet ikke usædvanligt. Bed dem om at ringe til dig eller få deres telefonnummer og tag en snak med dem om hvornår de kan komme og prøve din hest, eller hvordan de tænker at det skal foregå. Man skal selvfølgeligt altid forholde sig åbent men kritisk og være i kontrol med situationen, men det gælder jo også når man har med købere fra Danmark at gøre. smiley

Kommentér på:
Salg af hest til udlandet

Annonce