10.404 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

HesteGalleri.dk
HesteGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 159128 Emner: 80 Svar: 456

Nu er markedet endnu bedre! - Ny søgning :) Nu er markedet endnu bedre! - Ny søgning :)

"Hvad har I nu lavet ?", tænker du! Og kan jeg bruge det til noget? Ja!

Nu kan du søge specifikt efter lige det, du har brug for i markedet. Du kan filtrere søgeresultaterne let og hurtigt via navigationen i venstre side. Når du får oversigten over de ønskede resultater, vil du se at siden er overskuelig og at der er flere informationer fra annoncen i listen - så er det lettere at bevare overblikket. Og så går det tilmed hurtigt! Bum!

F.eks kan du i kategorien hest, nu udover de vanlige søgemuligheder søge specifikt efter køn, stangmål, farve, temperament, trafiksikkerhed, om hesten er transportvant. Netop dette har mange brugere efterspurgt længe, så vi håber I kan lide det! Prøv det her: http://www.hestegalleri.dk/marked/heste

Vi har tilføjet postnummer og bynavn i alle annoncer, så du ved om varen er i nærheden af dig - og ikke kun i din landsdel. Et billede siger tit mere end tusind ord - og derfor har vi også lavet større annoncebilleder på søgelisten.

Bruger du mobilen, så har vi også lavet en ny filtrering af annoncer - tjek den ud, den er mega fed! Og ja, både Android og Iphone-app’en er også opdateret. smiley

Du må meget gerne komme feedback - vi sidder klar ved maskinerne:)

Mvh. Rikke/HesteGalleri smiley

Ps. Husk at du også kan tilføje stamtavle på din hest i annoncer - du skal blot indtaste hestens id, så henter vi oplysningerne fra Hestedata.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu er markedet endnu bedre! - Ny søgning :)
  • #2   18. nov 2015 Nej hvor dejligt! Det lyder som en god opdatering denne gang! smiley Jeg er i hvert fald fan.

• #4   18. nov 2015 Stald Z: Mon ikke det er fordi Islænder foreningen selv står for deres stambogsføring. Det går ikke ind over SEGES ligesom de fleste andre forbund.

• #5   18. nov 2015 Fantastisk endelig at kunne søge på postnummer, det andet var helt vildt irriterende og spild af tid! Desværre lader det ikke til rigtig at virke; hvis jeg søger under part, foreslår den stadig kun landsdele, og det der står på annoncen er hvor sælgeren bor, ikke nødvendigvis hvor hesten står (så mange heste står der nok ikke på Nørrebro smiley ). Men dejligt der nu er fokus på det og måske kan man også søge på den anden måde, jeg har bare ikke opdaget hvordan endnu smiley

• #6   18. nov 2015 Næææ dine andre Islændere fungerer jo fint kan jeg se smiley
    Så ved jeg ikke hvorfor den ikke gider.

• #7   18. nov 2015 Dejligt I kan lide det smiley

Camilla T: Tak for din feedback smiley Mht. postnumre, så har du ret, du kan ikke filtrere på denne parameter endnu - men vi er i fuld gang med at lave det, så giv det lidt tid, så kommer det også smiley

Stald Z: Hvis dit id-nummer ikke genkendes, så er det enten fordi, du har skrevet forkert - eller også er det ikke registreret hos Hestedata. Hvis d ved, at hesten er registreret der, så kontakt Hestedata, de kan hjælpe dig videre, og få rettet evt. fejl i nummeret smiley

Hængemulen: Vi har lavet skriften lidt større, for at give lidt mere overblik på siden.

Mvh. Rikke/HG smiley

• #8   18. nov 2015 Genialt! smiley

• #10   18. nov 2015 Hej Rikke/hestegalleri. er du ophavsmanden til HG? Jeg er nysgerrig på mennesket bag sitet smiley

• #11   18. nov 2015 Dejligt at man nu kan se postnumre i annoncerne (y)

Og skønt at skønt er blevet et søgeparameter - det har jeg virkelig manglet.

• #14   18. nov 2015 Hej
    Når I nu har lavet sådan en god opdatering, så kunne jeg godt tænke mig at man også kunne sortere på byen

• #17   18. nov 2015 kunne i ikke også laver det så man kan søge på langeland og de andre små øre

• #18   19. nov 2015 Rigtig god idé, men det kunne dog være rart hvis man kunne skrive stamtavlen ind på de racer der ikke er registreret i Hestedata.

• #19   19. nov 2015 Super opdatering... Jeg savner at kunne skrive billedtekst, når jeg lægger billede op via appen smiley og så savner jeg emojis på hestegalleri smiley

• #20   19. nov 2015 Stine og Milky: Nej, det er ikke mig smiley HesteGalleri har efterhånden en del år på bagen, og blev lave, da der var rigtig mange, der ønskede at vise deres hest frem på nettet smiley

Rosa og Mulerne: Planen er på sigt, at man skal kunne søg på flere ting samtidig - f.eks. racer eller farver. Mht. dit input om Midtsjælland, så tager vi det med videre.

Connie: Det bliver muligt at søge på postnummer inden længe smiley

Mette J: Det er umiddelbart ikke på tegnebrættet lige nu, men som lige nævnt, så bliver det muligt at søge på postnummer inden længe smiley

Gemstone: Det kigger vi på smiley

Ida: Jeg går ud fra, at billedteksten, som du efterlyser er i galleridelen og ikke i annoncer? Emojis har vi jo lidt af, men der er problemer med at bruge dem, når man bruger mobilsitet - men det bliver også fikset inden længe smiley

Mvh. Rikke/HG smiley

• #22   19. nov 2015 Ja i galleridelen, jeg bruger nemlig mest appen, så kan ikke opdatere tekst på billeder smiley det er lidt ærgerligt. Super der kommer flere emojis smiley

• #23   20. nov 2015 hejsa det vil blive en million gange bedere og gøre at de mere seriøse sælgere og købere også ville bruge siden vis man istedet kunne søge niveau i spring og dressur smiley

• #25   24. nov 2015 Så er det også muligt, at filtrere på Jylland/Sjælland i markedet smiley

Stald Action: Tak for dit input, det tager vi også med videre smiley

Mvh. Rikke/HG

• terese J
    terese J Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 1
    #26   27. nov 2015 Hej Astrid

Kommentér på:
Nu er markedet endnu bedre! - Ny søgning :)

Annonce