Eventuel ny Challenge Cup Eventuel ny Challenge Cup
Mange har opfordret mig til at starte en ny Challenge Cup.
Det vil jeg også gerne - men:
1. Det blever i givet fald med en ny regel : se www.752.dk.regler.htm punkt 8
Dette for at undgå diverse mishagsytringer når jeg diskvalificerer deltagere for inaktivitet.
2. Hvis der skal uddeles pokal og evt andre præmier, så vil det komme til at koste 10 kr indbetalt via en SMS, herom senere hvis det bliver aktuel.
Hvis i stadig er interesserede , så kan i tilmelde jeres hest/heste her i denne tråd eller i beskedcenteret på (link fjernet)
Runderne vil så blive startet løbende hver gang der er tilmeldt 8 nye heste.
Kærlig hilsen Bent
PS
Jeg vil sideløbende forsøge at starte en "Challenge Cup Invitational" dvs en turnering hvor jeg inviterer blandt cremen af heste på hestegalleriet.
Kriterierne for min udvælgelse vil blve en vægtet sum af "bedst placerede", "flest visninger", "flest stemmer", "flest kommentarer" og "flest vundne udfordringer" . Der vil blive inviteret 32 heste, det antal heste der så inden en given frist ikke ønsker at medvirke vil blive erstattet med "wild cards" blandt de heste der ikke nåede op blandt de 32.
I denne "Challenge Cup Invitational" vil der i lighed med den første Challenge Cup blive sponseret en pokal fra Stald 752 "The Russ Ranch"
feb 2004
Følger: 2 Heste: 3 Emner: 233 Svar: 386
www.752.dk/regler.htm
Kærlig hilsen bent
jul 2004
Følger: 60 Følgere: 56 Heste: 2 Emner: 76 Svar: 272
Hvor kan jeg læse hvad det går ud på
feb 2004
Følger: 2 Heste: 3 Emner: 233 Svar: 386
KH bent
Eventuel ny Challenge Cup