{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

Siger DU nej til en udfordring? {{forumTopicSubject}}

Der er flere der siger nej til en udfordring, og jeg tænkte på hvorfor folk gør det?? Jeg syntes det er rigtigt skægt at dyste, og jeg udfordrer dem jeg syntes er nogle heste der er på lige fod eller måske flottere end mine egne. Men jeg har lagt mærke til at flere siger nej tak til udfordringer, og syntes det er ærgeligt, da det jo kun er for skæg og ballade man dyster. Det er jo ikke noget hvor man taber noget. Er Du en af dem der ikke vil udfordres??
Og hvorfor siger netop Du nej til en udfordring?
Bare noget jeg lige kom til at tænke på. smiley ;-0
Måske et underligt spørgsmål, men jeg ville da gerne høre hvorfor folk siger nej. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Siger DU nej til en udfordring?
  • #1   11. jan 2004 Hmm... Nok fordi at de er bange for at tabe til de andre heste.... Jeg tror at de bliver bange når de ser på hvor mange point hesten har ud af 10 point... hvis hesten nu har 9,31 og ens egen har 7.71 sårh vil man nok ikke kunne klare at tabe Qnuz Tatiana

• #2   11. jan 2004 Jeg har aldrig sagt nej.
    synes det er sjovt at se flamme eller aslan i forhold til andre heste

• #3   11. jan 2004 Jeg acceptere også at folk siger nej, ingen tvivl om det.
    smiley , det er jo heldigvis op til os selv om man vil. Men jeg hygger mig meget med at følge alle dysterne herinde, og syntes det er vildt skægt.
    Og når jeg taber, er jeg jo stadig lige så glad for mine heste som jeg altid har været. smiley smiley :-d

• #4   11. jan 2004 Jeg siger nej til en udforddring, for jeg synes at det er noget pjat,

• #6   11. jan 2004 Pia F, fjorheste er da lige så dejlige heste som alle andre. Jeg syntes de er dejlige, og samtidigt er det en hest/pony, som kan bruges inden for alle grene.
    Så fjorheste har samme chance for at vinde som alle andre.
    Jeg stemmer meget tit på fjorhestene, da jeg selv godt kan lide dem.
    Britta smiley

• #7   12. jan 2004 Maja J.... (blandt andre også...) Hvorfor er det noget pjat? Hvad har man så herinde, hvis det ikke er for spændingerne i udfordringerne??

Jeg undres også over at folk siger nej tak til udfordringer... forstår det ganske simpelt ikke, men må jo selvfølgelig acceptere det. Ligesom man acceptere at få et 1-tal!

• #9   12. jan 2004 Pia F, du har desværre helt ret. Det må være fordi de intet kendet til fjorheste, for gør man det, så får man nemlig en anden indstilling til disse smukke gule heste. Det er forresten et par rigtige lækre fjorheste du har dig ;-).
    Britta

• Kir P
    Kir P Tilmeldt:
    jan 2004

Følger: 1 Svar: 1
    #10   12. jan 2004 sarah H, du varmer mit hjerte *g*

Jeg satser ikke på at min får mange stemmer, fordi hun er "gammel" og fjordhest - men jeg er glad for hende og stolt af hende.

Men jeg siger nok nej til en udfordring.

• #12   12. jan 2004 Pia F. Da jeg var barn, havde jeg selv fjorhest. Og dengang blev de regnet for endnu mindre end de gør nu. Jeg blev nedgjort at en voksen mand med min fjorhest, første gang jeg var til stævne med hende. Han gjorde så meget nar af hende, at jeg red grædende derfra (jeg var 10-12 år) og flere voksne mennesker stod og grinded af hende. Derfor har jeg nok en kampånd, netop med fjorheste, for folk udtaler sig uden overhovedet at kende til disse prægtige dyr. Og det har jo så også vist sig de senere år, at de er meget alsidige til alle grene af ridning. Selv om jeg ikke har fjorhest mere, fryder det mig hvergang jeg ser en til et stævne der klarer sig flot.
    En fjorhest, er en DEJLIG og smuk hest, og det er bare min mening. smiley
    Britta

Kommentér på:
Siger DU nej til en udfordring?

Annonce