Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dressur sadler
  • #1   1. okt 2015 Wintec sadler helt klart jeg har selv en Isabell werth og den er jeg bare super glad for! Prøv og klikke ind på min Yvette der kan du se lidt af den;)

• #2   1. okt 2015 Jeg har en Wintec 2000, som jeg selv synes er rigtig behagelig at sidde i, når jeg rider. Den kostede mig 2000,- så det synes jeg var ganske overkommeligt. smiley

• #3   1. okt 2015 Wintec sadler er ganske fine, de er dejligt lette, og så kræver de ikke den vildste pleje for at være velholdte smiley

Jeg har netop sat min Wintec 500 dressur tilsalg, den har inkl. alt en værdi på godt 4300 kr., er yderst velholdt og ikke ret slidt, og den har jeg sat til 2200 kr., hvilket jeg selv synes er ganske passende (sadlen sælges inkl. de store flexiblocks der i sig selv koster godt 500 kr., en lækker anatomisk gjord og nogle fine og næsten nye stigremme) smiley

• #4   1. okt 2015 http://www.wintec-saddles.com/product/wintec-500-dressage/ sådan en her Cecilie? smiley

• #5   1. okt 2015 Ikke helt den der, min er ikke den allernyeste model smiley

Det er denne:

profilbillede
  • #6   1. okt 2015 Her er et link til den fra ny smiley

http://www.stald-direkte.dk/shop/wintec-500-dressur-1176p.html

• #7   1. okt 2015 jeg bryder mig ikke om sådan en sadle men det er en smagssag. dog kan du finde rigtig mange fine dressur sadler til under 2000.

• #8   1. okt 2015 brugte *

• #9   1. okt 2015 Den jeg har haft indtil nu er en kieffer Wien og den har jeg været rigtigt glad for! smiley

• #10   1. okt 2015 Jeg har en rigtig flot og velholdt Kieffer Master til salg for 3500 fuld monteret smiley den har rigtig mange år tilbage smiley
    Skriv besked hvis interesse smiley

Mvh TT

• #11   1. okt 2015 jeg har selv en "wintec 500 dressur pony" og den synes jeg selv er helt fantastisk at side i og ligger godt på hesten, og udover det så synes jeg at den er helt vild pæn

• #13   1. okt 2015 Hvordan er den med det stof
    Ved knæene ? smiley

• #14   1. okt 2015 hvad mener du? det er sådan nogle "skumpuder" så man kan næmmere klemme og have rigtig benkontakt til hesten. og jeg tror bare stoffet er sådan noget velur blød "pels" eller noget i den stil

• #15   1. okt 2015 Wintec er en rigtig fin sadel, dog er yndlingssadlen Kieffer! Fantastisk lækker sadel smiley

• #16   1. okt 2015 Okay Carola, mener om det er sådan ens skin på ridebukserne "sidder fast" i det - altså sådan man ik kan bevæge benene ligesom man nemt kan ved læder smiley

• #17   1. okt 2015 Jeg elsker min KenTaur Ithaka! Min søster har en KenTaur Young Dressage (mener det er den model) som også er super lækker.
    Har også været enormt glad for at ride i KenTaur Medea, og en ældre ClinCher dressursadel jeg havde før min Ithaka.

• #18   1. okt 2015 jo man kan sagtens flytte benene, det er lidt ligesom det skind på ridebukserne

• #19   1. okt 2015 Jeg sværger til albion!

• #21   1. okt 2015 Windsor Elite kan købes brugt for næsten ingen penge..

• #22   1. okt 2015 Der kan skiftes kopfjern i Wintec, bom har jeg aldrig hørt om. Cair systemet er et luftpudesystem, hvor den er 'stoppet' med luft i stedet for uld. Der er både for og imod, men jeg foretrækker helt bestemt uld.

Bates og Wintec er praktisk talt det samme. Fx findes Isabell Werth sadlen både i Wintec og Bates: Bates er læder, Wintec er ikke. Sådan er der rigtig mange af deres sadler der er helt ens, bortset fra materialet. Bates er bare lidt dyrere.

• #23   1. okt 2015 Jeg har haft en Wintec 500 dressur sadel, den sad jeg ikke ret godt i og den passede heller ikke ordenligt.

Så har jeg haft en Wintec Isabell werth dressursadel. Den lagde ok på Glorija men jeg kunne ikke holde til at ride i den pga mit knæ.

Så har jeg haft en kieffer Wien for nogle år tilbage, den var ok men alt for stor i sædet til mig

Så har jeg haft en Cap dressursadel men den passede helt ikke så prøvede ikke rigtig at ride i den.

Så har jeg haft en stubben Juventus. Den passede ikke så godt Glorija men var fin at ride i. Dog meget hård i sædet.

En Windsor elite, egentlig en dejlig sadel men den passede ikke og kunne ikke komme til det.

Så ved jeg ikke lige om jeg har haft flere, det er sadler jeg har købt og solgt igen i jagten på at finde en til Glorija.

Så har jeg prøvet en tranier mariel den var egentlig også rigtig fin og en kentaur elektra og den synes jeg også var rigtig god.

Valget endte dog på en euro riders læder dressursadel til Glorija med mulighed for at skifte kopjern og knæpuder som i Wintec til Glorija og en Sommer Magnus til Anton. Begge sadler er jeg rigtig glade for.

Men jeg har i mange år redet i Wintec kombineret sadler og synes egentlig det er udemærket sadler. Det er bare meget forskelligt fra person til person og hest til hest hvilke sadler man synes om.

Har prøvet at ride en i sadel på en hest hvor man tænkte det var en rigtig god sadel at ride i og så kom den på en anden hest også var det elendigt smiley

• #25   6. okt 2015 Jeg er super glad for min Kieffer Lusitano - super lækker sadel, med god støtte smiley Dog nok også lige lidt dyr i forhold til det du søger.
    (Jeg har dårlig ryg, og kræver en sadel med meget støtte)
    Mener også at jeg sad godt i Windsor Elite, som er mere overkommelig i prisen smiley

Men synes næsten du skal prøve at tage ud til en sadelmager eller noget, så du kan prøve at sidde i en masse forskellige sadler - de kan også hjælpe med at finde en der både passer dig og hesten smiley

• #26   6. okt 2015 Tak for svar allesammen smiley

• #27   6. okt 2015 Wintec laver udmærkede sadler til prisen smiley Man skal dog være opmærksom på at en del af dem er udstyret med elendige gjordstropper! Plastikken buler og flækker, hvilket gør det svært at spænde gjorden og øger risikoen for at gjordstropperne knækker. Jeg har dog hørt om flere der har fået en sadelmager til at udskifte dem med læderstropper.

• #28   6. okt 2015 Therese: Hvis du skal have en Wintec dressursadel, så koster de efterhånden lige så meget som traditionelle lædersadler.

• #29   6. okt 2015 Sanne K
    Gør de virkelig? Jeg indrømmer det efterhånden er noget tid siden jeg har kigget på wintecsadler... Men ender man alligevel ikke med at spare nogle penge på sadelmager, når nu man selv kan skifte kopfjern og cair luftpudesystemet ikke kræver omstopning?

• #30   6. okt 2015 Therese - hvad gør du med wintec sine kopfjern når det ene er for stort og næste str for lille?

Mvh TT smiley

• #31   6. okt 2015 altså hvis det er en unghest i vækst ville jeg nok tage et for bredt kopfjern og så bruge 2 underlag, et geléunderlag eller et lammepad alt efter hvor meget fyld der mangler indtil hesten er vokset så sadlen passer. Hvis hesten ikke vokser eller skrumper, ja så må man vist lede efter en anden sadel

• #32   6. okt 2015 Men det vil så sige at når man køber en wintec må man jo måske have to sadler.. for når hesten så har ferie eller står skadet i længere tid så taber den muskler og wintec passer måske ikke. Køber man en almindelig sadel så kan man bare få den omstoppet. smiley

Mvh TT der bare ikke kan lide sadler med kopfjern og luft da hun ikke mener de er gode nok smiley

• #33   6. okt 2015 TT det er ikke fordi jeg er uenig med dig som sådan, men man kan argumentere for at du ikke skal betale for omstopning ret mange gange, før du kan betale for en ny sadel. Men udskifteligt kopfjern kan du selv skifte det i stedet for at få sadelmageren ud, og der er mange penge at sparre. Desuden kan man (så vidt jeg har forstået) ikke ændre bomvidden alene med en omstopning - det er vist et større indgreb der ikke lige er til at lave hver gang hesten har været på ferie.

• #34   6. okt 2015 Bommen er ikke det store problem smiley det er mere pasform så der ikke klemmer smiley

Mvh TT

• #35   7. okt 2015 Ovenstående er lidt misvisende sådan som det står skrevet alene. Jeg var på arbejde og blev afbrudt så fik ikke skrevet færdig smiley når sadlen er tilpasset af sadelmager sådan at bommen passer så skal der en del til før den ikke passer mere. Det er mere omstopning der skal gøres. smiley
    Jo hvis hesten bliver meget bredere så skal bommen ændres. Men man går ikke ud og køber den dyreste sadel til en hest der nok kommer til at ændre sig rigtig meget. Jeg købte ny sadel til Tindur. Han er så utrolig bred så han ikke kommer til at blive ret meget bredere. Han lå mellem wide og x-wide så sadelmager sagde x-wide således at han havde plads til flere muskler smiley men havde han været smal så havde jeg ventet med sadel køb og brugt bomløs meget længere smiley

Mvh TT

• #36   7. okt 2015 Personlig er jeg ikke rigtig til wintec sadler, men det er jo smag og behag:-)

Kommentér på:
Dressur sadler

Annonce