{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest? eller Pony?
  • #1   17. sep 2015 Det kommer an på hvad du skal bruge den til....
    Hvis du skal bruge den til spring eller dressur, ville jeg nok tage en stor pony!
    Hvis du skal bruge den til mounted games ligesom jeg gør kan du sagtens bruge en lille 3'er pony! Hvor høj er du? smiley


  • #2   17. sep 2015 Ca. 165

  • #4   17. sep 2015 Det kan vi ikke hjælpe dig med. Hvis du vil starte stævner havde jeg nok valgt en 1'er pony, for du har stadig 4 år tilbage at ride pony i. Og ponyårene er (synes jeg) nogle af de bedste, jeg ville ønske jeg var ponyrytter igen.

    Jeg har selv 2. En lille 2'er pony (131cm) og en stor hest (165-170cm). Den lille købte jeg det år jeg faldt for aldersgrænsen til at kunne ride pony til stævner. Jeg har aldrig fortrudt at jeg købte min pony, selvom jeg officielt var for gammel til hende. Nu er jeg så heldig at jeg har to hvor den store skal gøres ryttervant her i løbet af de næste par måneder, så hende kan jeg starte på når hun engang er klar.


  • #5   17. sep 2015 Haha Nikita XD

    Tak til jer andre


  • #6   17. sep 2015 Hvad vil du helst ride? smiley

  • #7   17. sep 2015 Helt klart pony! Jeg er selv 14 og er på stor hest og savner en del ponytiden og stævnerne og faktisk bare alt med pony... Misforstå mig ikke, jeg ELSKER min dejligste, skønneste bedste hest MIN BEDSTE VEN! Men hvis hun bare var en pony ville det være en drøm! Bla. Fordi du ligesom ikke kan lave alle ponytingene længere, eller det kan du men det er langt fra det samme... Ponystævnerne er helt unikke og helt klart noget jeg savner forfærdeligt meget! (Især akt det med alle de andre skønne ponytøser) også er konkurrence mod de voksne meget sværere, altså de er jo meget ældre end dig og har redet måske 20-30 år hvis ikke mere... Hest er helt klart skønne, men ponytiden er helt unik!

  • #8   18. sep 2015 Tak BCBN

  • #9   18. sep 2015 Som de andre hvad vil du. Jeg ville vælge en måske omkring 8 år lille hest. Så kanman have den de næste 10-15 år. Kan også være en stor pony smiley hvis man blot hygger og ikke regner med at blive for stor til den. Syntes det ærgeligt at købe for lille, og så om nogle år skal beslutte at sælge pga str. Det hårdt når man har bygget bånd. Hvis planen er det nogle år, og så salg når du skal flytte hjemmefra osv. Så en stor pony måske fint. Du må lave en liste for og imod.

  • #10   18. sep 2015 Tag en stor pony. Alt for tidligt at "play with the big boys".

  • #11   18. sep 2015 Hest uden tvivl smiley Men nu køber jeg hellere ikke et dyr for at sælge det igen...

    Mvh TT


Kommentér på:
Hest? eller Pony?

Annonce