{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

R meget i tvivl..:-/ {{forumTopicSubject}}

heyy....

Jeg R virkelig i tvivl.:-/

Jg har halvpart i Min Pony Riwel..:-) Som jeg elsker overalt på jorden<3..

Men her på det sidstehar jeg overvejet at tage endnu en delpart på en anden hest.. Ivan..:-/ Men ved sQ ikk helt..

Kan nemlig vælge Mellem en Helpart på Riwel, hvor vi 2 så ville kunne nå langt, ellR jeg kan fortsætte med en halvpart,( & blive på det niveau jeg liggR på nu...) Og så tage en delpart på Ivan.. Sådan at jeg har 2 heste..:-/...

PLEASE R der ikk nogle der vil hjælpe mig.. R virkelig i tvivl.:-/

Mange hilsner fra Den fortvivlede Lotte.:-/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  R meget i tvivl..:-/
  • #1   26. sep 2004 Jeg synes at du skal få helpart i Riwel.. Nogle gange er det mere rart at kunne nøjes med at koncentrere sig om en hest.. Og så det er ens (næsten) egen.. Det tror jeg også er bedst for hesten..

Men det er bare hvad jeg synes..

• #2   26. sep 2004 ville helt klart satse på den ene hest, men kan da godt se at det er fristende.. men tit har man ikke nok tid til dem hvis man skal passe begge, og man kan godt blive lidt træt af det i længden... men som der er skrevet så bliver Riwel næsten din... og det må siges at være godt.. smiley

• #3   26. sep 2004 TAG WELLE!!

• #4   26. sep 2004 Jeg synes, at du skulle tage helpart på Riwel!!
    Kender hende, da Lisa er min kusine!! Det er en rigtig god pony, og hvis du får helpart på hende, ville du kunne have mere tid til at lære hende noget om omvendt!!

Det bliver jo lige som om, at man har sin egen pony!!

Jeg rider selv på to forskellige heste! Der kan jeg mærke, at jeg skal koncentrerer mig meget om, hvorlangt jeg nu er kommet med hver enkelt hest, hvor man med en heltpart, kun skal komcentrere sig om en hest!! Det er lidt nemmere!!

Held og lykke!!

Kommentér på:
R meget i tvivl..:-/

Annonce