bli´r meget kad af det {{forumTopicSubject}}
hvordan kommer jeg vider? (lille historie)
jeg var ca. 12 år(5. kl.) jeg kom på en anden skole og der var en dreng jeg bliv forelsket i jeg kunne ikke lade vær med at tænke på ham. (Han hade mit hjerte) der gik et par dage og han begyndte at smile til mig der gik ik rat lagt tid så kom han hen og ville snakke med mig(min drøm var næsten virkelighed) han kunne ikke ragtig sige hvad han ville måske holdte hans venner ham lidt tilbage.
Han begyndte og snakke mere og mere og jeg bliv bare mer forelsket i ham. Jeg skriv et par breve til ham i en af dem stod der (at jeg ku´ li dig og du var den eneste for mig og du var den sødeste på hele skolen og jeg ville gerne være kærster med dig.) Et par dage efter fik du det og en af dine venner kom og spurgte om det var mig jeg bliv nevøshans ven bliv ved med at sige at jeg ku´ li ham.et par dage efter kom ham jeg ku li og spurgte om jeg li ham jeg sage ja meget stille.
To dage enden efterårsferien ville jeg spørge om han´ s mobil nr. Og det lykkes også men han sage nej jeg blev lidt trist men så skete der noget i frikvarter imellem 9:30-10:00 han hade snakket med sine venner om det og de kom til mig og han sage at han ku li mig.
kl. ringet men så skete der noget en af han ´s venner skubbet ham en i mig så vi næsten fik kysset vi kigget hinanden en i øjne han hade armene rundt om mig vi gik til time jeg kigget tilbage og smilte til ham (det bliv frie)
da vi skulle i skole efter frien var det som om han aldrig hade set mig. Jeg sad inde i kl. sammen med min veninde og hygget os men så kom nogle af hans veninder ind og lige pludseligt fik min veninde sagt at jeg var forelsket i ham og en af "hans" veninder sage at han hade en kærste alt gik ned for mig han(det var 6. kl.) I 7.klasse da mine veninder og mig sad ude på gangen og så videoer på mobilen kom han og han´ s venner de stod bagved os og kigget det var det sidste jeg så til ham han ignoreret mig vær gang han gik forbi mig og han drille mig med at stå hvor jeg kunne se ham og så kysset eller krammet han en anden pige sådan gik 7.-8. Klasse og sådan går 9.klasse vil også
Det var min historie om drengen i mit liv
jeg går i spicel kl. (snart 9. kl.)
nu er jeg 14 år og er starig ked af det græder meget tit når jeg skal sove):
er det noget i kan hjælpe mig vider med?
jun 2010
Følger: 75 Følgere: 71 Heste: 6 Emner: 465 Svar: 990
feb 2008
Følger: 49 Følgere: 49 Heste: 9 Emner: 187 Svar: 1.853
Den her dreng har ikke været sød imod dig, husk på hvor ond han faktisk har været. Tænk på, at han forsøger at lege med dine følelser, og vær stærk og husk på, at dét må han ikke! Han er ikke dit hjerte værd, så lad være med at tænke så meget på ham. Han er ikke den eneste dreng der vil komme ind i dit liv, tro mig. Du går kun i folkeskole, og er stadig ung, tænk sådan. Snart starter dit liv på en helt frisk, når du kommer videre fra folkeskolen. Og tro mig, du får en masse nye venner, og du bliver forelsket igen - i en anden.
Han er ikke dine tårer værd.
jun 2010
og har aldrig haft en kærste det er derfor jeg bliv så ked af det
feb 2008
Følger: 49 Følgere: 49 Heste: 9 Emner: 187 Svar: 1.853
jun 2010
bli´r meget kad af det
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside