504 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hævnaktioner......... Hævnaktioner.........

Jeg troede ellers sagen med Karoline K og Wiking - som ellers fik en lykkelig udgang - kunne have været en lærestreg hvad hævntogter oh misundelse angår.

Så til min store overraskelse ser jeg at disse to fænomener stadig florereratadig florerer.

Jeg vil hermed gerne melde mig ind i denne hurtigt voksende klike.

Mange vil sikkert synes at det er plat - det er så bare ærgerligt - det ser jo heller ikke ud til at hestegalleriet bare så meget som gider interssere sig for pronlemet - de har jo da ihvertfald ikke kommenteret forslaget om anonyme karakterer.

Når man så ser "ejerern" af en tophest med stamtavle og mange topplaceringer i diverse spring og dressurstævner uden at være optaget i landsudvalgets database , spreder omkring sig med 1-, 2- og 3- taller, selv til bl.a heste, som alle andre har bedømt ti at tilhøre de 10-20 bedst bedømte på hestegalleriet, så hører min tålmodighed op.

I kan sige at det er plat at man selv hopper med på den vogn , på den anden side, hvis alle gjorde det så fandt de måske ud af at dem de skader mest er dem selv, og så måske de "rette ejere" af deres topheste - for det er da virkelig dårlig reklame for en hest, når den og dens ejer bliver omtalt i så negative vendinge som det jo ofte sker.

Nu er jeg så i den heldige situation at jeg ikke behøver at tage hensyn hverken til ejer , hel eller havpart og derfor kun kan reklamere for mig selv og mine egne heste og de klarer sig nok under alle omstændigheder.

Så for fremtiden når jeg finder en hest der omtales "med stamtavle og stævneresultater, men ikke optaget i landsudvalgets database - så får den fluks et 1 - tal , men imodsætning til de fleste med en kommentar om hvorfor.

kærlig hilsen bent

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hævnaktioner.........
  • #1   26. mar 2004 det er og bliver en børnhave

• #2   26. mar 2004 Jeg tror et eller andet sted det er fordi vedkommende er misundelig. Syntes man virkelig en hest er grim, jamen, så kan man da bare lade være at give den nogle stemmer. Nu ved jeg desværre ikke hvem du hentyder til Bent, men ville gerne vide det. Håber det snart hører op- smiley

• #3   26. mar 2004 Hej Britta
    jeg tror også det meget et spørgsmål om misundelse

hvem jeg hentyder til . det har jeg to grunde til ikke at skrive.

1. Jeg vil ikke starte en ny vendetta som den vi netop har sluttet.

2. Visse personer trækker lange spor efter sig i bedømmelserne , ringene i vandet spreder sig når først en lav karakter er givet så kommer den lynhurtig tilbage, men ikke nok med , der kikkes åbenbart også hvem vedkommende tilgengæld har givet høje karakterer , og så skal der måske også lige skydes en salve af den vej , og sådan kører det lige pludselig i ring -nærmest som en kernereaktion. - det vil være halsløs gerning at begynde at nævne navne - navnene er sådan set også ligegyldigt - vi kan jo ikke gøre andet ved end at forsøge at tale til folks samvittighed - hvis de ellers har nogen - jeg ved ikke om de personer jeg tænker på læser indlægene i forum - de skriver ihvertfald ikke meget herinde.

KH bent

• #4   26. mar 2004 Det kan godt være at nogen synes det er nærtagende fordi man efter nogen og 50 stemmer og med et gennemsnit på 6,27 , pludselig får smidt to tre taller i hovedet lige efterhinanden fra nogen som man overhivedet ikke har haft nogen relation eller kontakt til på hestegalleriet - at man så lige går ind og studerer hvilken baggrund karaktererne kommer fra- men det er vel i grunden lige så naturlig som når man får et 7 tal - så kigger man sku da også efter hvor det kommer fra

om det er et tak for sidst eller det er rent impulsivt nogen har givet een topkarakter.

sådan er vi jo nok skabt os uhyrer.

KH bent

• #5   26. mar 2004 Der har du ret. Jeg sad i går aftes og læste forskellige kommentarer. Har var der nogen som blev sur over er 5 tal, så tænker man, HALLOOO, man kan ikke forvente at få 7 taller, heller ikke selvom den der har givet 5 tallet, har skrevet man syntes hesten er dejlig. Og når man så prøver at se hvad de gav tilbage, har de som straf, givet enten 2 el. 3.
    Jeg syntes det er SÅ barnligt. Jeg gider ikke bekymre mig om point. Men har jeg først fåer feks. 7 og personen dagen efter ændrer til et 1 el 2 tal, så vil jeg da gerne vide hvorfor denne store ændring af mening.
    Men det er typisk, hvis man "kun " har givet et 5 tal, så skal man straffes. smiley
    Jeg syntes ALT for mange forventer KUN af få 7 taller, ellers bander og svovler de, og gir strafpoint. smiley
    Så Bent, nu kan vi forvente nogle 1 taller igen. smiley ;-D smiley

• #6   26. mar 2004 Jeg tror faktisk jeg ved hvem du mener. Hvis du lægger mærke til det, giver de samme karakter. Og jeg er meget i tvivl om det er en og samme person, som har oprettet sig herinde 2 gange, netop for at kunne lave det der bliver lavet. ;-D
    Håber ikke jeg har ret, men tror det desværre. Kik og alle med gode point de får faktisk kun lave point. Synd at man ikke kan unde andre nogle posetive point. smiley

• #7   26. mar 2004 Er der også en som har brokket til dig over du har givet et 5 tal?? Hmm, jeg undres.. ?:-/

• #8   26. mar 2004 ja, nogen gange undrer man sig. smiley

• #9   26. mar 2004 Camilla K. Det jeg mener med en forklaring er, at hvis man først giver hesten 7, og dagen efter ændre til et 1 tal, så undrer man eller ihvertfald jeg, mig over man kan ændre mening så kraftigt. At man ændre et enkelt hop, vil jeg aldrig undre mig over, men der er meget langt fra 7 til 1. Og det er underligt at man kan stemme så forkert. smiley

Kommentér på:
Hævnaktioner.........

Annonce