{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skæv ryg
  • #1   6. aug 2015 Kiropraktor/fysioterapeut til både dig og hesten smiley

• #2   6. aug 2015 Jeg er skæv i både ryg og bækken. Modtager løbende behandling hos fys og kraniosakral terapeut, men skævheden er knoglemæssig og kan ikke rettes helt op.

For ikke at "ødelægge" hestene modtager jeg undervisning af centreret instruktør, som hjælper mig med at sidde så lige som muligt - eller i hvert fald så det føles lige for hesten. Det kræver lidt alternativ tænkning, men det kan lade sig gøre at afhjælpe.

Du kan også være heldig at du kan rettes via feks KST, så det ville være mit første forsøg.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #3   6. aug 2015 tag til en fysioterapeut og bliv behandlet, samt få lagt en trænings plan af denne for at ændre ryg muskulaturen .

drop kiropraktor, der er ingen evidens for at det virker, og kiropraktor, har sjældent nok viden inden for træning til at kunne ændre en asymmetrisk muskulatur, også derfor at folk ofte er til kiropraktor flere gange med samme problem, fordi at det er tilbagevendende smiley

• #4   6. aug 2015 Gå til kiropraktor/fys.

• #5   6. aug 2015 AMT, det er ikke korrekt.
    Min kiropraktor er rigtig dygtig, og har før givet mig øvelser.
    Men jeg bruger både fys og kiropraktor på samme tid. Min ryg er meget skæv efter fald.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#6   6. aug 2015 cecilie: hvad er ikke korrekt?

• #7   6. aug 2015 At en kiropraktor ikke kan rette problemet, og det er tilbagevendende.
    Altså, selvfølgelig er der dem, som jeg selv, der er meget skæve, og aldrig kommer til at være lige.
    Men de gør nogle gode ting, som sætter på plads.
    Men hvis ryggen ikke er så skæv, så ville jeg bare tage til en fys.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#8   6. aug 2015 cecilie: derfor skriver jeg også ofte.

• #9   6. aug 2015 Skal til fys på lørdag. Hun giver akupunktur, laser og massage til os begge

Kommentér på:
Skæv ryg

Annonce