{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefaling af dressur bog
  • #1   23. jun 2015 Der er jo den af Hasse Hoffman... Har selv læst lidt i den, men syntes ikke den var så brugbar for mig.
    Men måske en underviser var bedre at satse på?

• #2   23. jun 2015 Jeg har en underviser og bliver for tiden undervist næsten hver anden dag, men kan godt lide at kombinere teori med praksis. Jeg tror, jeg forstår bedre ved også at have en bog smiley
    Men tak, den vil jeg da lige kigge på om den kunne være noget smiley

• #3   23. jun 2015 Okay.. Jeg var ikke vildt imponeret af den, men det kan jo være du kan se lyset i den smiley Ellers har Kyra K vist også skrevet en der skulle være god..

• #4   23. jun 2015 Nu er det ganske vidst ikke lige en bog der forklare øvelse for øvelse, men jeg er rigtig glad for Prinsesse Nathalies bog "Digby - fra hest til verdensstjerne", hvor Nathalie beskriver ikke kun hvordan hun trænede Digby, men også hvordan hun træner de unge heste til at lære de forskellige øvelser - og det er alt lige fra basis og op til GP smiley
    Nu har jeg ganske vidst ikke læst hele bogen endnu, men jeg synes at den lyder rigtig spændende fremadrettet, men nu er jeg også stor fan af Prinsesse Nathalie og hendes måde at omgås hestene smiley

• #5   23. jun 2015 Men hvad er det du ikke kan lide ved den? Hvis man googler den lyder den faktisk ret god og som det jeg søger.
    Den vil jeg også lige kigge på så, og tak for hjælpen smiley

• #6   23. jun 2015 Den lyder også spændende Cecilie smiley

• #7   23. jun 2015 Da jeg læste bogen var det for at lære noget.. Og jo det gjorde jeg måske også lidt.
    Men syntes den handlede mest om den helt unge hest og så derefter om grand prix hesten. Det var som om alt det midt i mellem manglede... Lige det jeg havde brug for.

• #8   23. jun 2015 Kan godt se det er lidt øv hvis det mangler..

• #9   23. jun 2015 Det var i hvert fald den følelse jeg fik efter at have læst bogen.. Men syntes da ikke det skal afholde dig for at læse den.

• Louise N
    Louise N Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #10   24. jun 2015 Jeg er helt enig i at hasse hoffmanns bog nok ikke er den du søger. Til gengæld er kyra kyrklunds bog fantastisk. Den beskriver øvelserne ned i mindste detalje, både indlæring og udførelse.

• #12   24. jun 2015 Jeg er super glad for hasse hoffmanns bog, men får så undervisning ved en berider uddannet hos hasse, så min undervisning ligger helt i tråd med det hasse skriver smiley

Det sjove er jo, at ALT det du ligger i din nytilredet hest fører direkte mod GP, al ridning der imellem er at styrke og forfine signalerne, så du ender med GP.

Jeg har også Kyra K bog, og bruger da også nogle ting derfra,

Men det smarteste er måske at spørge din underviser om, hvilke rideteori hun/han tager udgangspunkt i, og hvilken teoribogen der kan anbefales.
    Så kan I nemlig snakke sammen til undervisning, så teori og praksis går op i en højere enhed.

Mvh Charlotte

Kommentér på:
Anbefaling af dressur bog

Annonce