{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

hvem har ansvaret på en stævneplads {{forumTopicSubject}}

hejsa

Jeg vil lige høre jeg om, hvem der egentlig har ansvaret hvis der skulle ske noget med ens pony/hest hvis man er til et arrangement eller stævne???

Er det ikke egentlig ikke indforstået at det er en selv?? hvis den f.eks volder skade på en anden pony/hest, skal man så ikke selv stå med ansvaret?? Eller for den sags skyld genstande??

Hvordan er dit syn på det???

Kan dem der afholder stvænet /arrangementer blive holdt ansvarlig hvis der sker noget??

er det nok at hvis man f.eks skriver i reglerne for at deltage at det er ejers eget ansvar, vil det kunne holde hvis der skete noget, og ejer ikke selv vil stå med regningen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvem har ansvaret på en stævneplads
  • #1   14. feb 2007 det står næsten altid i propositionerne eller programmet....

• #2   14. feb 2007 okay, hvis der så står som det jeg nævnte at det er ejers eget ansvar, vil det så kunne holde hvis det virkelig gik galt???

Og ejer nægtede at betale og ville evt. gå rettens vej, er det så holdbart nok??

• #3   14. feb 2007 dem som arrengerer fx. stævner kan da ikke stå med ansvaret for om ens hest kommer til skade. det kan de da på ingen måder have ansvaret for hvis det står til mig. ? Hvis grunden er en ulykke som fx i stævne boksen el. lign. og det er noget som ikke burde have været der som er årsagen til skaden er det jo selvf. dem som står til ansvar, men eller syntes jeg på ingen måder man kan påfalde dem noget.

• #4   14. feb 2007 enig med Rikke J .

• #5   14. feb 2007 hvad så hvis den f.eks gik på angreb på en andens pony/hest. så er det vel også den der ejer den der skal betale de påførte skaders behandling eller???

• #6   14. feb 2007 det er også min egen holdning at det er mit eget ansvar hvis min gjorde skade på andre eller sig selv, eller genstande, ja så er det mig selv der skal betale, men er der en andens pony/hest der går til angreb på min, jamen så er det vel kun rimeligt at det er den andens ejer der skal betale..

Men var bare nysgerrig om hvordan den generelle holdning var, og om det evt. var nok at skrive det i programmen, ens medlemsblad og hjemmeside og så det ville kunne holde i evt. retten.

Kommentér på:
hvem har ansvaret på en stævneplads

Annonce