1.163 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Liner under dækken uden ringe? Liner under dækken uden ringe?

Hej
Kunne godt tænke mig at i investere i en liner til min regndækken, så jeg har mulighed for at lave mig et dækken med lidt mere varm i.. Mit regndækken er fra amigo, men uden ringene til fastgørelse af lineren, så mit spørgsmål er:

har i erfaringer med, om man kan ligge en liner uden mavestropper under et regndækken, når det ikke kan fastgøres og samtidig få det til at blive hvor det skal, uden at glide rundt?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Liner under dækken uden ringe?
  • #1   19. apr 2015 Jeg bruger liner under et regndækken der ikke har til at sætte fast så jeg sætter det kun fast i dem der holder halestroppen

• #2   19. apr 2015 Okay - og det fungere fint? Altså det jo meget forskelligt . Det er min fornemmelse af min hest er rimelig god til at passe på dæknerne, og er ret rolig på fold, så tænker måske godt at det vil fungere smiley

• #3   19. apr 2015 Jeg har tidligere gjort det, og der skøjtede den rundt. Min hest formåede også at få det ned, at hænge på siden af ham, og jeg havde fastgjort det til halestroppen. Men Farinjo er også en legesyg hest, og han kan til tider opfører sig som en tosse på folden. Han galopere en del, og leger glædeligt med de andre heste. smiley Jeg prøvede igen da han i en periode stod alene på fold, da jeg tænkte det ville gå, men det fungerede hellere ikke smiley

• #4   19. apr 2015 Ja det virker fint

• #5   19. apr 2015 Jeg har prøvet det, og det resulterede i en liner, som var blevet til stumper og stykker 2 dage efter købet... Hesten havde gået på fold, og var normalt meget rolig, men ved ikke om han har hoppet rundt, eller om det er gledet ned på siden af ham, og han så har fået trådt i det til det kom af... Men ret surt at have brugt 500 kroner på noget som jeg kun havde i to dage smiley Ville råde dig til at købe et regndækken med fleece/en smule fyld i, eller prøve med en elastikgjord om maven, hvis du beslutter dig for at købe lineren smiley

• #6   19. apr 2015 Min hest fungere bedst med Rambo/amigo dæknerne pga pasformen . Men synes det ville være ærgeligt at investere i endnu et regndækken for at kunne få liner til - de koster alligevel lidt smiley

• #7   19. apr 2015 ellers hvad med et ulddækken under regndækkenet? smiley Hvis det er til lige nu smiley Kan godt forstå dig, de er ret dyre sådan nogle dækkener... smiley

Kommentér på:
Liner under dækken uden ringe?

Annonce