{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlige oplevelser?
  • #1   5. apr 2015 Døden.

• #2   5. apr 2015 Tror det var.. Da en hest jeg engang red på en rideskole snublede med mig på ryggen - snublede over hovslaget - og hun faldt ned på knæene og næsten 'landte' på mig, fordi jeg selvfølgelig røg af. Plus det var i galop og uden sadel, såh..

Har også prøvet at da jeg skulle ride en unghest ved navn Obama, blev han bange for skamlen der væltede da jeg steg op på ham. Han fløj bare frem i fuld galop og de sygeste bukspring, og da jeg så ville hoppe af, laver han et stejl eller et buk så jeg falder og forstuver min finger smiley Da jeg så sad på jorden var den lige ved at lande på mig efter den havde stejlet..

• #3   5. apr 2015 Mig, som var 13, og derved turde ALTING, hahaha, så jeg sætter da bare et spring op på sådan 135-140, til min pony på 146, og vi kommer derover med god energi, men så vælger hun at stoppe, og jeg siger fair nok, og så springer hun alligevel, og river ned, og jeg flyver af, og hun styrter ovenpå mig, og heldigvis fik jeg kun en hudafskrabning, men shit det har sat dybe spor, har været bange for at springe højt på hende siden, dog har vi været oppe på 110-115 efterfølgende, men efter jeg er blevet 16-17, er jeg blevet mere fornuftig, og turde derved ikke springe højere end 50, men her i går, sprang vi for første gang over 70, sådan rigtigt, uden tøven! Det har dog også taget sin tid, heheh

• #4   5. apr 2015 Jeg er faktisk næsten lige blevet tromlet ned af en hest, da jeg skulle lukke ham ind. Han blev så forskrækket og fik væltet mig. Derefter prøvede han så at løbe over mig, hvor han får ramt mig i baghovedet med de første par hove efterfulgt af det næste par.
    Det resulterede så i en hjernerystelse (som jeg stadig døjer med), en masse blå mærker, smerter i lænden og hofterne. Øv altså. smiley
    - Men det skræmmer mig ikke væk fra hestene. smiley

• #5   5. apr 2015 At sende min gamle pony til England. Det var meget svære end at sende den anden til de evige græsmarker.
    Savner hende hverdag og græd det første år hvis jeg bare tænkte på hende smiley

• #6   5. apr 2015 Da jeg i 2013 væltede med min pony på asfalten i galop. Ikke ligefrem fedt. Hjernerystelse i tre måneder blev det til. Var utrolig heldig, kunne have været mast mellem asfalten og ponyen.

• #7   5. apr 2015 At få af vide, at mine nuværende parter er tilsalg.. av mit hjerte :((

• #8   5. apr 2015 At falde af, hænge fast i stigbøjlen, blive trukket flere meter hen af jorden og trådt på alt imens.. Av den var ikke helt sjov. smiley

• #9   6. apr 2015 En masse. Har prøvet hvor jeg var ude og galoperer på stupmarker med en veninde, hun rider foran mig hvor hendes hest så vælter ned over hende. Hun rejser sig og løber efter hesten, jeg siger til hende at hun skal ligge sig ned (for der kan jo være sket noget med hendes ryg) jeg tager hendes hest og går hen på rideskolen hvor der kommer en ud. Jeg giver hende hestene, og hun sadler dem af og ringer til hende der ejede rideskolen, hun kommer så og ringer efter en ambulance og der kommer så en, og en lægebil. Min veninde spørger om jeg ikke vil ringe efter hendes mor, selfølgelig vil jeg det, men hun har tabt sin mobil, jeg går så rundt på stupmarken og fandt den, jeg ringer så efter hendes mor og hun kommer. Min veninde kommer ind i ambulancen og næste dag at hun har brækket benet..:(

For noget tid siden longerede jeg min part, hun skridter stille rundt er helt afslappet, indtil en hest på folden ved siden af begynder at galoppere meget pludseligt, hun bliver forskrækket og hopper ind mod mig, jeg når ikke at trække i longetorvet og hun træder i det. Hun bliver endnu mere bange og løber, jeg falder og må give slip i torvet. Hun løber ned mellem foldene og står så og snuser til en anden hest. Jeg samler torvet op og trækker hende ind.

Så var der idag, hvor jeg blev udfordret til at drikke vand imens jeg travede. Det går okay, til at min hest bliver forskrækket og løber. Jeg falder af og hun træder på mit ben. Jeg er okay, men mit skinneben er en lille smule hævet, og selfølgelig lidt ømt..:)

Det var nok de 3 værste smiley

• #11   26. jul 2015 Hvad for et valg Julie?

Kommentér på:
Dårlige oplevelser?

Annonce