{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
396 visninger | Oprettet:

Grund til afvisning {{forumTopicSubject}}

Ville ønske det kunne laves sådan, at man ikke kan afvise uden en begrundelse, det er meget irreterende at man kommer ind og ser at en af de afventende heste har fået rigtig mange afvisninger, men der s¨år ingen grund !!!!!!!
Jeg byder altid velkommen hvis der ikke er en åbenlys grund til ikke at gøre det.
Vil folk ikke nok være søde at skrive deres begrundelse for afvisning ?
Hilsen Signe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grund til afvisning
  • #1   25. mar 2004 Hvorfor er jeg blevet afvist?? er der ikke billeder nok eller hva? der er lidt strengt

• #2   25. mar 2004 Jeg afviser også kun, hvis der r en meget tydelig grund til det.. Og da jeg ikke ved ret meget om heste rundt i verden, sker det da også at jeg godkender en, der senere bliver smidt ud igen... Sorry, men jeg er altså ret naiv, og kan overhovedet ikke få øje på, hvad folk opnår ved at oprette en falsk hest.. Man skal jo lige huske, at man kan lyve for alle andre, men IKKE sig selv...Michael

• #3   25. mar 2004 Jeg vil give dig ret Signe!
    Jeg syntes at det er synd for alle de der ikke har gjort noget forkært at de skal blive afvist! det fatter jeg bare ikke! Prøøv at tænke jer om før i afviser en hest uden grunD! Altså hva nu hvis det skete for jer! Ville i så ikke blive lidt mukne eller? Det er bare min mening! og hvis det har noget med de afviste hestes billeder a gøre kan i jo bare være positive og håbe på at de får nogle nye på et tidspunkT! mvh. louise!

Kommentér på:
Grund til afvisning

Annonce