hest er pludselig sur hest er pludselig sur
hej jeg har en lille pony blanding, som jeg for 4 år siden stoppede med at ride. så fik en pige ved navn Liva part på hende. Da jeg var for stor, og så hun red hende. og så det sidste halve år hun havde tilbage på hende ved vi ikke helt hvad der skete mellem dem for Jasche ( ponyen) begyndte at sparke efter hende, og bide og bukke når hun red hende. og så da hun stoppede holdt hun op med det, og så ca et halvt år senere fik hun en ny part. Og det gik egentlig fint, hun bukkede elller bed ikke, men så her for noget tid siden var Jasche`s gamle part Liva ude hos hende imens at Klara ( hendes nuværende part) red hende, og så sparkede Jasche Liva imens at Klara sad oven på hende, og så tog Liva hjem.
og nu er Jasche begyndt at bukke og bide efter Klara, hvad skal jeg gøre får at få hende til at stoppe? please hjælp
aug 2011
Følger: 26 Følgere: 28 Heste: 2 Emner: 36 Svar: 410
og en kiropraktor kan ikke se alt
jeg købte min dreng med handelsundersøgelse som han gik igennem uden anmærkninger, og har haft forskellige ud og kigge på ham.
Det viste sig så, at han har sammenvoksning = smerte når han bevæger sig...
Og måske skulle du studere pigernes opførsel omkring ponyen.
fx: de giver godbidder konstant, siger ikke noget til at ponyen napper ud efter dem, pigerne er utilregnelig i deres kropssprog osv
der er jo mange råd, men ingen kan sige noget uden at have set ponyen i action
hest er pludselig sur