Skøre heste? {{forumTopicSubject}}
Nu skal vi lige have nogle gode grin!
Har i nogensinde redet på en hest som gjorde noget fuldstændig sindssygt og uventet? Som var ret så sjovt?
Jeg kan lige lægge ud:
Jeg red på en ret stor pony som var meget frisk når man sprang. Vi sprang bane så på udendørs, ca. 80 cm tror jeg. Ponyen er der godt fut i og hun spæner afsted og vi hoppe over et spring hvor hun skal drejes bagefter for ikke at løbe ind i hegnet Jeg tager selvfølgelig i tøjlen efter springet og vil dreje men den skøre pony løber bare ligeud og efter 3-4 meter kan jeg godt se at ponyen ikke har tænkt sig at dreje. Vi har kurs direkte mod hegnet som nok var 110 cm (hun havde sprunget højere så det var ikke det) og jeg kan bare mærke at hun har tænkte sig at hoppe. Så jeg gør mig klar og vi flyver over hegnet og så bukker hun mig af lige efter xD Jeg var så vandt til den opførsel at jeg bare lå og sprællede af grin. Hun stoppede op 10 meter væk og græssede så det var ikke et problem. Hold da op jeg havde mange skøre oplevelser med den pony men dem får i en anden gang
Men kom med jeres! Det behøver ikke være lige så vild som min
feb 2014
Følger: 20 Følgere: 16 Heste: 6 Emner: 47 Svar: 121
Kh. Thea og dengang den skøre rideskolepony
nov 2012
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 4 Emner: 126 Svar: 2.001
Billedet taler for sig selv...
jan 2012
Følger: 62 Følgere: 66 Heste: 8 Emner: 12 Svar: 280
Måske det ikke lyder så sjovt men hold op det så godt ud - og han gjorde det samme da jeg sprang ham i grime og træktov bagefter
feb 2011
Følger: 16 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 326
okt 2012
Følger: 10 Følgere: 23 Heste: 1 Svar: 103
feb 2007
Følger: 100 Følgere: 104 Heste: 10 Emner: 5 Svar: 933
Engang da jeg var ude og ride min dejlige dreng Myggen, kom der en hingst ind i hallen, men myggen var ret kold og vi red lige så fint rundt ind til hingsten går amok og bukker af med hans rytter, myggen får et chok og hopper med på den Da jeg så hænger ude på hans hals stopper han, så jeg lige kan rette mig til og da både Myggen og jeg kigger op efter jeg er klar til at ride videre, kommer hingsten lige imod os i fuld hop, Myggen bliver så bange og skynder sig væk men taber mig på vej..
Lige da jeg rammer jorden stopper ham op vender om og løber imod mig og stiller sig mellem hingsten og mig og hingsten vælger heldigvis at løbe den anden vej, og Myggen var så nusser for da hingsten vender om, går han hen til mig og slikker mig i hovedet, og hjælper med at nusse/slikke ridehusbunden af mit tøj Men kom op igen og han ture næsten ikke at gå hvis jeg rørte på mig
Dejlige dreng
Skøre heste?