{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Skøre heste? {{forumTopicSubject}}

Nu skal vi lige have nogle gode grin!

Har i nogensinde redet på en hest som gjorde noget fuldstændig sindssygt og uventet? Som var ret så sjovt?
Jeg kan lige lægge ud:

Jeg red på en ret stor pony som var meget frisk når man sprang. Vi sprang bane så på udendørs, ca. 80 cm tror jeg. Ponyen er der godt fut i og hun spæner afsted og vi hoppe over et spring hvor hun skal drejes bagefter for ikke at løbe ind i hegnet smiley Jeg tager selvfølgelig i tøjlen efter springet og vil dreje men den skøre pony løber bare ligeud og efter 3-4 meter kan jeg godt se at ponyen ikke har tænkt sig at dreje. Vi har kurs direkte mod hegnet som nok var 110 cm (hun havde sprunget højere så det var ikke det) og jeg kan bare mærke at hun har tænkte sig at hoppe. Så jeg gør mig klar og vi flyver over hegnet og så bukker hun mig af lige efter xD Jeg var så vandt til den opførsel at jeg bare lå og sprællede af grin. Hun stoppede op 10 meter væk og græssede så det var ikke et problem. Hold da op jeg havde mange skøre oplevelser med den pony men dem får i en anden gang smiley

Men kom med jeres! Det behøver ikke være lige så vild som min smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skøre heste?
  • #1   17. feb 2015 Jeg red engang på en rideskolepony man skulle tro var blind smiley Jeg skulle ud og ride lidt dressur og den havde det med at stikke af med mig. Den kom så i fuld galop og tog dog også et par runder i hallen smiley men til sidst da den begyndt at sænke farten blev den bare ved med at ride lige ud. Jeg tænkte at den nok vil dreje på et tidspunkt, men nej. Så den fortsatte fuldstændig lige med hovedet ind i bariæren(staves) Den var simpelthen så dum, og det havde den gjordt op til flere gange smiley
    Kh. Thea og dengang den skøre rideskolepony smiley

• #2   17. feb 2015 Jeg har en part der ser sådan ud.
    Billedet taler for sig selv...

profilbillede
  • #3   17. feb 2015 Vi skulle løsspringe min mors gamle oldenborgervallak og det synes han var vældig sjovt - specielt da han fandt ud af at der var græs i kanten af banen på den anden side af springet. Han kom farende hen til springet i fuld galop, satte af og vendte 90 grader i luften, og landede med næsen i græsset og stod stille - også da springet var 110 cm højt... Gamle madgris på 21 somre smiley
    Måske det ikke lyder så sjovt men hold op det så godt ud - og han gjorde det samme da jeg sprang ham i grime og træktov bagefter

• #4   17. feb 2015 Ja min pony syntes at det var meget smartere at løsspringe i trav istedet for galop men hun kom da over 110, skøre kræ smiley Videoen der til kan i da også lige få smiley Efter var hun så stolt af sig selv at hun lige lavede et par små glædes buk og jaja, sån skulle det altså lige være den dag.. http://www.hestegalleri.dk/video/diverse_hest/346711-fay_loesspringer_110_

• #5   17. feb 2015 Red på et tidspunkt på en pony, som en dag hvor vi løssprang valgte at tage springe ved siden af springet, hvor der var en bom op af støtten.. Tossen tog derfor støttens højde i stedet for springet, som jeg mindes ikke var så højt igen.. xD

• #6   17. feb 2015 Har en lidt drama nusser historie smiley

Engang da jeg var ude og ride min dejlige dreng Myggen, kom der en hingst ind i hallen, men myggen var ret kold og vi red lige så fint rundt ind til hingsten går amok og bukker af med hans rytter, myggen får et chok og hopper med på den smiley Da jeg så hænger ude på hans hals stopper han, så jeg lige kan rette mig til og da både Myggen og jeg kigger op efter jeg er klar til at ride videre, kommer hingsten lige imod os i fuld hop, Myggen bliver så bange og skynder sig væk men taber mig på vej..
    Lige da jeg rammer jorden stopper ham op vender om og løber imod mig og stiller sig mellem hingsten og mig og hingsten vælger heldigvis at løbe den anden vej, og Myggen var så nusser for da hingsten vender om, går han hen til mig og slikker mig i hovedet, og hjælper med at nusse/slikke ridehusbunden af mit tøj smiley Men kom op igen og han ture næsten ikke at gå hvis jeg rørte på mig smiley
    Dejlige dreng smiley

Kommentér på:
Skøre heste?

Annonce