{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Skøre heste opførsler {{forumTopicSubject}}

Lidt et hygge emne.
Min hest er lige diagnosticeret EMS, og er ved at komme sig over sin hovbyld, så vi har haft en masse tid sammen på staldgangen. Hun er blevet rigtig drillesyg.. Hun er nemlig begyndt at hive bukserne af mig, når jeg ordner hendes hov, og det er ikke ligefremmest let, at hive dem op igen, når den ene hånd holder hoven, og den anden hånd vikler forbinding på.. Så der bliver grint en del i stalden pt..:-P
Der er også en hest på rideskolen, hvor jeg arbejder, som klapper med mulen, når jeg kommer med fodervognen, og når jeg giver hø og halm. Kan nu ikke lade vær med at grine, af de kære heste nogen gange.
Hvad gør jeres heste af skøre ting?:-D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skøre heste opførsler
  • #1   13. jul 2015 Min dreng er glad for at slikke smeden mellem buks og jakke (der er altid bar hud der) smiley Troede han var opdraget fra det, men så snart det er en ny smed så skal han altså lige slikkes der, den sidste smed fik et chok, men vi grinte begge af det bagefter smiley

• #2   13. jul 2015 tror ikke jeg har oplevet noget sjovt med min, eller parterne, men Sam har nu godt nok brugt ud af boksen på skole en nat, og ædt alle andre hestes wrap, og spist af vognen XD

• #4   13. jul 2015 Tindur bøjede sig ned i dag og hæv sin ene klokke af smiley jeg tænkte at han bare skulle klø sig men han tog mulen direkte ned til klokken og hæv den af og smed den på vejen smiley smiley
    Min datter var heldigvis med på cykel så jeg slap for at hoppe af og samle den op og vi var på vej hjem så jeg behøvede den sådan set ikke mere... smiley Men stadigvæk smiley hvordan skal det blive hvis han begynder at gøre det til vane smiley

Mvh TT

• #5   13. jul 2015 Og jo.. Han prøvede smeden af igen i dag og blev sat på plads. Han så noget så chokeret ud men han forstod han ikke havde opføret sig ok..bagefter stod han og nusset Adam som om han sagde undskyld smiley

Mvh TT

• #6   13. jul 2015 Min skal altid fise mig i hovedet når jeg ordner hans baghove - -'

Forleden da jeg skulle hente ham fra fold, kom han mig gående i møde, men stoppede op og skulle først lige lave nr 2 og så tisse og så var han klar til at komme ind smiley

• #7   13. jul 2015 Når jeg renser forhove på Shannon kan jeg tit mærke hans mule som ligger på min ryg :3

• #8   13. jul 2015 Jeg tror jeg har en hest med verdens største personlighed. Han gør gerne hvad han selv synes og han er den første hest jeg har oplevet decideret blive sur. I foråret var jeg til stævne og da vi skulle hjem, ville han ikke i trailer. Efter at have bakset med ham i en time stod han pludselig i traileren, mens han aggressivt flåede høet ud af hønettet og gumlede på det på en måde så man slet ikke var i tvivl om at han var sur...
    For et stykke tid siden skulle han med en hoppe på slankefold. Han var da ligeglad med den anden hoppe og drønede rundt i galop og kaldte på de andre heste. Ind imellem stoppede han op og tog igen fat i græsset på en sur måde...
    Og så tror han at han selv må bestemme retningen når vi rider. Til stævne skulle vi ride 100 m i trav. Hvor han på halvvejen pludselig drejede af ind imellem træerne ind i skoven. Og hvis han ser en hestepære stopper han da bare op for at lugte til den. Sidst så pludseligt at hende der red bagved havde en hest der troede at der var noget farligt, så han var klar til at løbe den anden vej smiley

• #9   13. jul 2015 Haha min pony nusser også altid min smed på ryggen smiley

• #10   13. jul 2015 Camilla det der faktisk en god forklaring på. Du letter trykket på ham, når du løfter baghovene smiley

• #11   13. jul 2015 Ahhh interessant! Har bare ikke oplevet det med andre heste... Ihvertfald ikke hver eneste gang xD

• #12   13. jul 2015 Min skulle altid "hjælpe" med at muge på foldes, så man skulle holde øje med ham smiley hvis man ikke var opmærksom snuppede han plastichåndtaget fra trillebøren og løb lidt væk. Så stod han der og ventede på man løb efter ham smiley var han en hund ville han have logret med halen smiley

profilbillede
  • #14   13. jul 2015 Min den lille "tror" at han kan ryste mere mad ud af spanden, hvis han ryster den lidt smiley
    Uanset om det er en spand eller en krybbe, så banker/sparker han i den når der kun er krummer tilbage. Krybben banker han forknæet op i mens han slikker ren, og spanden står han og sparker til med forbenet, mens han slikker ren smiley skøre hest

• #15   13. jul 2015 Min ene islænder kommer pænt og afleverer sin madspand når han er færdig med at spise.
    Det er ikke noget nogen har lært ham men jeg roste ham for det en dag da han løftede den efter måltidet og jeg kunne nå den over hegnet.
    Herefter er det blevet en helt fin vane.
    Hvad de kære dyr ikke gør for lidt ros og nus

• #16   14. jul 2015 Min lille prut har mange sjove finurlige ting, bla bliver han fuldstændig "elektrisk" når han ser en stikkontakt, eller noget der kan minde om en og prøver ihærdigt og trykke... Han bliver kaldt for lyseslukkeren smiley men med så meget andet så skal alt hvad der kan komme i munden holdes!!!

• #18   14. jul 2015 når ja, min hest er min stald hjælper XD muger jeg ud, eller fejer, tager han skovl, grev eller kost og hjælper XD ret sødt men lidt træls når man har travlt XD

• #19   14. jul 2015 Hvis Viktor står ved siden af en skraldespand (de grå metal med låg) og man lige går fra ham,begynder han demonstrativt at skrabe på skraldespanden, eller åbne låget så det giver høje lyde smiley han ved hvordan man får opmærksomhed smiley

• #20   14. jul 2015 Jeg kan egentlig fortælle mange sjove historier om min dreng - han er kendt lidt som staldens mærkeligste hest, fordi han gør så mange sjove og underlige ting.

Han er lidt den type, der gør, hvad det passer ham. Vi han sove, så sover han! Skal han tisse, så tisser han! Jeg er tit kommet hjem fra skole eller arbejde, hvor han har lagt ned på folden i øsende regnvejr. Jeg får et kæmpe chok og springer ud til ham, for han må da være syg. Når jeg får ham bakset på benene kigger han irriteret på mig og der er ikke det mindste galt med ham. Han var bare træt.
    Han har det også med, når jeg har ham med til stævne, så skal han tisse. Det er som regel på nogle lidt uheldige tidspunkter som midt i en parade - eller sågar midt i programmet. Når man skal, så skal man altså!
    Han har også et eller andet med spande. De skal væltes! Sætter man en spand ved siden af ham på staldgangen, er den livsfarlig! Vil man tilbyde ham vand fra en spand, skal man være forberedt på at få hele indholdet ud over sig. For det er i hans verden uhørt at drikke af andet end vandkaret på folden. Og ja, det er ret upraktisk at have ham med til stævne, når han ikke kan drikke vand af en spand eller generelt drikke andet vand, end det, der kan fås hjemme fra stalden...

• #21   14. jul 2015 Min pony tisser, når hun får hø eller wrap smiley Det er lidt sjovt. Hun gør det hver gang!

• #22   14. jul 2015 Haha, nå ja. Min elsker spande. Og når han har spist kaster han med spanden. Sidste år til stævne gå jeg ham lidt vand fra en spand. Og da han var færdig tog han lige fat i kanten og vippede spanden frem, så hende der stod foran os, fik vand smiley

• #23   14. jul 2015 nu kom jeg i tanke om det sjoveste jeg har oplevet min gøre, men det er nok sjovere at se, og kan ikke linke videoen på min facebook D:

Kommentér på:
Skøre heste opførsler

Annonce