{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

hvorfor ikke skrive pris? {{forumTopicSubject}}

jeg ser tit folk har sat noget til salg hvor der ikke står pris/byd og skriv for pris eller kom med et bud. hvorfor ikke bare skrive en pris er det hemmeligt eller hvorfor kan man ikke bare skrive pris?
jeg hader sådan nogle annoncer og fatter ikke hvorfor man skal skrive privat for en pris eller bare skal komme med et bud. (jeg skam byder når man skiver privat for at få den pris og de så skriver byd til mig tilbage. hader det virkeligt.
så nu spørger der om i ved hvorfor folk ikke vil skive en pis???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor ikke skrive pris?
  • #1   9. feb 2015 jeg hader det virkeligt, det med at man skal give et bud
    for så skriver man en pris, og så vil sælger have dobbelt så meget for den pågældende ting. jammen har man en mindste pris, så skriv det dog.

• #3   9. feb 2015 ja det er også træls.
    også når folk ikke gider at tage billeder af deres egne ting, men finder billedet som er fra en forhandler. så kan man ikke lige se hvor mange fejl der er

• #5   9. feb 2015 Der burde faktisk være nogle ting man SKULLE udfylde som sælger - og hvor at oplysningerne skulle være korrekte for at de skulle godkendes som annoncer.

Feks ved sadler;

Mærke
    Model
    Sædestørrelse
    Bomstørrelse
    Stopning
    Farve
    Knæstøtter (Feks lille, mellem, stor, Udvendige)
    Pris (Og så med 'Bud modtages' eller 'Fast pris' el. lign.)

Det ville gøre det hele meget nemmere, ville jeg mene, for os købere..

• #6   9. feb 2015 Enig! Jeg klikker altid videre hvis der ikke står pris. Gider det simpelthen ikke, og synes også det virker lidt....sløset og lusket smiley

• #8   9. feb 2015 Jeg må indrømme at står der ikke pris går jeg videre, gider ikke en gang give et bud. Går faktisk også videre hvis der kun står bud og intet om hvad sælger forventer som minimum. Hvis der står en pris og jeg gerne vil købe hvis lidt billigere, spørger jeg sælger og så kan de vælge om de vil sælge eller ej.

• #9   9. feb 2015 Folk vælger ikke bare at undlade at skrive pris for at irritere andre. Der er helt sikkert en grund. Og en af de mest kendte er(af hvad jeg kender) er fordi at det er en dyr vare de sælger. Enten har de ikke lyst til at andre uvedkommende skal vide hvad man får af penge, og der findes også folk der ikke vil have at andre ved hvad de har betalt. Ganske enkelt smiley

• #10   10. feb 2015 F.eks. Annonce af hest, da er det godt nok en træls ting hvis der ikke bliver skrevet pris på, samt højde af hesten.

Det er hvert fald to væsentlige krav for mig i køb af hest smiley

træls at bruge tid på at skrive på hesten når den ikke er et muligt køb for mig.,

ØV Bøv..

Kommentér på:
hvorfor ikke skrive pris?

Annonce