945 visninger
|
Oprettet:
Nysgerrighed længe leve - klokker {{forumTopicSubject}}
Da jeg sad og ledte efter bordeaux farvet rideudstyr stødte jeg på de her klokker. Hvad er der "bedre" ved dem end ved almindelige klokker? Nogen der evt. kan vise et billede, hvor hesten har dem på?
jan 2011
Følger: 93 Følgere: 147 Heste: 10 Emner: 13 Svar: 512
aug 2009
Følger: 55 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 31 Svar: 1.058
jan 2008
Følger: 68 Følgere: 82 Heste: 6 Emner: 136 Svar: 2.553
Tror desværre ikke lige jeg har et nærbillede af hvor min hest havde sine på.
En anden ting er at jeg ALDRIG ville købe dem igen, vil ikke støtte det firma for fremtiden!
jan 2011
Følger: 93 Følgere: 147 Heste: 10 Emner: 13 Svar: 512
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.745
Så du synes de er bedre end almindelige klokker?
Hvorfor vil du ikke støtte firmaet?
mar 2013
Følger: 17 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 45 Svar: 231
jan 2008
Ja jeg synes de var gode og nemme at bruge, indtil de ikke var i orden mere og jeg følte jeg havde smidt rigtig mange penge lige ud af vinduet.
Jamen det vil jeg da gerne dele, intet hemmeligt i det. Har gemt dokumentation og produkter på det hele til at lave en anmeldelse af dem når jeg lige får tid.
Jeg havde Veredus Tekno Shield, hvilket er "billig" udgaven til lige under 700kr. pr. par
Jeg brugte dem ca. 20 gange tror jeg. Opdager så min hest pludselig får gnavesår i koden og undrer mig lidt over det men tænker det nok bare er sand som har siddet uheldigt. Næste gang jeg så bruger dem får hesten igen sår og begynder derfor at mistænke ballebeskytterne. Da jeg tjekker dem grundigt igennem ser jeg at sygningen som sidder i koden har gnavet sig igennem selve gummiet/plastikken på beskytteren således at der opstår i et hul som sidder og napper i huden.
Jeg tager kontakt til butikken jeg købte dem i og snakker med dem og de siger at det burde være en reklamation og sætter den proces i gang. Beskytterne er så en tur omkring den nordiske grossist som mener de burde tages på reklamation men det vil firmaet i Italien ikke godkende uden at havde set dem, så de bliver sendt derned. Jeg får så bare dem retur med en seddel om at de ikke kan repareres og derved ikke vil tage reklamationen.
Selvfølgelig kan de ikke repareres når sygningen har skåret igennem gummiet/plastikken som er helstøbt. Men det skal altså siges der ikke er en eneste trådskade på den som kunne forklare at det skulle være selvforskyldt.
Jeg har været super tilfreds med den service jeg fik i butikken hvor jeg havde købt dem, da de virkelig gjorde en indsats men firmaet nægtede og hverken butik eller jeg synes det er på gyldigt grundlag men der ikke så meget at gøre.
Derfor vil jeg ikke støtte et firma som har så dårlig service og som ikke kan acceptere fejl i deres produkter når det sker at de forekommer.
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.745
aug 2014
Følger: 72 Følgere: 62 Emner: 2 Svar: 221
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 238 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.079
så har man lov til at ordne udstyret hvis man mener dette er billigere end at give et par nye klokker
dette må de så gøre 2 gange inden for 2 år og 3. gang inden for 2 år skal du have et nyt par klokker (er ikke sikker på om når du får repareret udstyret om du så har 2 år fra det bliver lavet eller om det stadigvæk er 2 år fra du købte udstyret)
det mener jeg at jeg har lært i skolen (og jeg har virkelig prøvet at lytte så godt med som jeg kan for står selv med samme problem med en mandags computer)
man er velkommen til at rette på mig hvis det er jeg er forkert på den
jan 2008
De er fuldkommen lige glade da de siger det er mig og hestens egen skyld og de ikke kan repareres. Det er på trods af at der ingen trådskader er eller tegn på jeg selv skulle have lavet det.
Jeg gad ikke slås med firmaet så jeg lod den bare ligge der og køber ikke fra dem længere.
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 238 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.079
selvom det er dybt forkert at snyde på denne måde fordi man laver noget lort
jan 2008
Nysgerrighed længe leve - klokker