{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nysgerrighed længe leve - klokker
  • #1   11. jan 2015 Jeg synes de er 100 gange bedre end alm klokker, da de ikke glider sådan rundt, samt er mere støddæmpende også synes jeg også de er mere støttende og de skarver ikke smiley har godt nok den ældre model af dem, men tror ikke de er den store forskel (har dsv ikke er billede med dem på)

• #2   11. jan 2015 Ved ikke om de er bedre end alm. klokker. De beskytter ballen og så kan de ikke glide rundt, samt Veredus er et kvalitets produkt. smiley

• #3   11. jan 2015 Jeg synes de sled mindre på mine gamacher i bunden, lette at holde rene da de kan skylles og tørre lynhurtigt og kan tørres af med en klud. Alt efter hvad model kan de holde til mere eller mindre tråd på selve beskytteren.

Tror desværre ikke lige jeg har et nærbillede af hvor min hest havde sine på.

En anden ting er at jeg ALDRIG ville købe dem igen, vil ikke støtte det firma for fremtiden!

• #4   11. jan 2015 Må jeg høre hvorfor du ikke vil støtte firmaet Sabrine? Bare af ren nysgerrighed smiley

• #5   11. jan 2015 Sabrine:
    Så du synes de er bedre end almindelige klokker?
    Hvorfor vil du ikke støtte firmaet? smiley

• #7   11. jan 2015 Søg "versus klokker" på Google billeder så kommer ser et par billeder op med heste der har dem pa:) jeg kan ikke sætte billeder ind så du må selv søge:)

• #8   11. jan 2015 Har været rigtig glad for deres produkter men når dem jeg har er slidt op, bliver der ikke købt mere af det mærke.

Ja jeg synes de var gode og nemme at bruge, indtil de ikke var i orden mere og jeg følte jeg havde smidt rigtig mange penge lige ud af vinduet.

Jamen det vil jeg da gerne dele, intet hemmeligt i det. Har gemt dokumentation og produkter på det hele til at lave en anmeldelse af dem når jeg lige får tid. smiley

Jeg havde Veredus Tekno Shield, hvilket er "billig" udgaven til lige under 700kr. pr. par

Jeg brugte dem ca. 20 gange tror jeg. Opdager så min hest pludselig får gnavesår i koden og undrer mig lidt over det men tænker det nok bare er sand som har siddet uheldigt. Næste gang jeg så bruger dem får hesten igen sår og begynder derfor at mistænke ballebeskytterne. Da jeg tjekker dem grundigt igennem ser jeg at sygningen som sidder i koden har gnavet sig igennem selve gummiet/plastikken på beskytteren således at der opstår i et hul som sidder og napper i huden.

Jeg tager kontakt til butikken jeg købte dem i og snakker med dem og de siger at det burde være en reklamation og sætter den proces i gang. Beskytterne er så en tur omkring den nordiske grossist som mener de burde tages på reklamation men det vil firmaet i Italien ikke godkende uden at havde set dem, så de bliver sendt derned. Jeg får så bare dem retur med en seddel om at de ikke kan repareres og derved ikke vil tage reklamationen.

Selvfølgelig kan de ikke repareres når sygningen har skåret igennem gummiet/plastikken som er helstøbt. Men det skal altså siges der ikke er en eneste trådskade på den som kunne forklare at det skulle være selvforskyldt.

Jeg har været super tilfreds med den service jeg fik i butikken hvor jeg havde købt dem, da de virkelig gjorde en indsats men firmaet nægtede og hverken butik eller jeg synes det er på gyldigt grundlag men der ikke så meget at gøre.

Derfor vil jeg ikke støtte et firma som har så dårlig service og som ikke kan acceptere fejl i deres produkter når det sker at de forekommer.

• #9   11. jan 2015 Ahaah! Så er jeg med igen smiley

• #10   12. jan 2015 Veredus er et kvalitets mærke med gode produkter. Disse klokker beskytter ballen mere og glider ikke rundt. De er mere støddæmpende smiley

• #11   12. jan 2015 sabine hvis det er sket inden for 6 måneder fra du har købt dem til du går tilbage i butikken med dem så er det en produktions fejl

så har man lov til at ordne udstyret hvis man mener dette er billigere end at give et par nye klokker

dette må de så gøre 2 gange inden for 2 år og 3. gang inden for 2 år skal du have et nyt par klokker (er ikke sikker på om når du får repareret udstyret om du så har 2 år fra det bliver lavet eller om det stadigvæk er 2 år fra du købte udstyret)

det mener jeg at jeg har lært i skolen (og jeg har virkelig prøvet at lytte så godt med som jeg kan for står selv med samme problem med en mandags computer)

man er velkommen til at rette på mig hvis det er jeg er forkert på den

• #12   12. jan 2015 Ved ikke præcis hvad reglerne er så du har formentlig ret.

De er fuldkommen lige glade da de siger det er mig og hestens egen skyld og de ikke kan repareres. Det er på trods af at der ingen trådskader er eller tegn på jeg selv skulle have lavet det.

Jeg gad ikke slås med firmaet så jeg lod den bare ligge der og køber ikke fra dem længere.

• #13   12. jan 2015 desværre kender folk ikke til reglerne så derfor har virksomheder nemmere ved at snyde folk

selvom det er dybt forkert at snyde på denne måde fordi man laver noget lort

• #14   12. jan 2015 Problemet er lidt selv hvis reglerne er sådan skal der jo så køres en sag mod firmaet for at få ret og det koster jo en del penge desværre. smiley

Kommentér på:
Nysgerrighed længe leve - klokker

Annonce