{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.200 visninger | Oprettet:

Hest utryg i boksen {{forumTopicSubject}}

Halløjsa
Jeg vil gerne lige starte med at sige, at det info jeg har fået er fra egne observationer men også to forskellige telepatier (en telepati og en healing), der sagde noget li' det samme. Jeg frabeder mig negative kommentarer omkring telepatien, jeg tror på det - og det har hjulpet min hest og jeg.

Jeg har en 3 års hoppe, som er ret bokssur. Dette skyldes tildels at hun er bange for at blive glemt, (hun har tidligere været sultet, så hun har et anderledes forhold til mad end så mange andre heste) - hun sparker i boksvæggene, farer hun rundt i boksen, og virker generelt urolig og utryg.

Jeg fik telepateret med hende for et par dage siden af to forskellige, hvor de begge snakker om negative energier i boksen.

Uddrag fra healingen med Donna:
"Madonna ikke altid har haft det særlig godt og spøger ind til det og her viser hun mig et billede hvor hun er meget under hul og siger at nogen gange bliver hun bange for at blive glemt igen. Madonna gør mig opmærksom på at der er en negativ energi i hendes boks og at hun føler sig meget irriteret af den, og fortæller at hun nogle gange sparker ud efter den få at den skal gå væk og jeg får den følelse at denne energi har stor skyld i hendes frustration når hun opholder sig i boksen."

Hvad ville i gøre hvis i stod i mit sted?
Må indrømme at jeg føler mig lidt på bar bund, jeg står med en hest som er ekstremt fustreret i boksen, som karter rundt og ikke kan finde ro. Til at starte med var jeg overbevist om at det var fordi hun ikke kunne lide sine naboer, men der er intet der.

**Jeg frabeder mig negative kommentarer omkring telepatien, jeg tror på det - og det har hjulpet min hest og jeg.**

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hest utryg i boksen
Kommentér på:
Hest utryg i boksen

Annonce