{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.009 visninger | Oprettet:

Sadel med maks 40 cm anlægsflade? {{forumTopicSubject}}

Er det overhoved muligt at finde uden at give en halv million?

Har en HDR dressursadel 16" med 41 cm anlægsflade til hende, men jeg sidder SÅ skidt i den, kan ikke sidde ordenligt så vi ender med begge at spænde op smiley Har de sidste par gange prøvet min store hests Amerigo Vega sadel, og hun går så godt! Havde den også med til stævne og havde en meeeeget mere afslappet hest. Den er dog nogle cm for lang til hende, så det var egentlig kun for at forsøge. Og konklusionen er at vi skal have en ny en til hende. Sadelmager har først tid til januar, men vil gerne have nogle forslag i baghovedet til hun kommer smiley

Så nu til jer; kender i nogle sadel modeller med maks anlægsflade på 40-41 cm, som en str 38 buks også kan være i? Kan kun bruge konkrete modeller og mål til noget smiley

http://www.hestegalleri.dk/video/staevner_og_loeb/339194-maggie_stensbaek___cnc80_skaarup_overgaard
Beklager jeg kan ikke lige finde de oprindelige videoer, så i må nøjes med disse mix (Det er i dressuren). Dette er med hendes "gamle sadel". Ja jeg sidder ad helvedes til og det ser sku ikke for kønt ud. smiley

http://www.hestegalleri.dk/video/staevner_og_loeb/342048-sofie__maggie___cnc90_mix
Igen har jeg ikke lige den originale video. Her går hun med min Amerigo sadel, som er nogle cm for lang. Hun går SÅ meget bedre her, og synes det er så meget behageligere at se på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sadel med maks 40 cm anlægsflade?
Kommentér på:
Sadel med maks 40 cm anlægsflade?

Annonce