{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

ingen ridning 6 mdr. {{forumTopicSubject}}

tilbage i september rykkede jeg min albue af led, og har siden dengang haft problemer med at min lille finger ringe finger på venstre hånd sover, jeg har i lang tid gået og ventet på de skulle gå i sig selv, men det har det ikke gjort.

Jeg gik så til læge med det, hun bestilte tid til en undersøgelse på hospitalet, for at se om nerven sad i klemme i albuen eller om den var beskadiget.
Jeg spurgte hende til hvad de gjorde, hvis den bare sad i klemme, hun sagde man bare rykkede albuen af led igen, og så ville den være klar igen efter en uge(det kan jeg godt leve med)

Jeg har så været til undersøgelsen nu, og det ligner den bare sidder i klemme, men de kunne ikke give et præsis svar endnu.
Jeg spurgte så igen, hvad de ville gøre, hvis den bare sad i klemme.
Så skal jeg opereres i albuen, og må ikke ride i 6 mdr efter operationen smiley

Jeg har gang i at få en masse terræn springninger op at stå, og prøver på at lave en kalender hvor alle jagter bliver samlet, men vil ikke selv kunne få noget ud af det, udover jeg kan komme ud og tage en masse billeder af andre der rider smiley
Så var det meningen vi skulle ride en masse jagter med Jysk Jagt Rideklub, så vi kunne blive medlem, og komme md til hubertus jagten i dyrehaven 2008, det vil heller ikke kunne blive til noget, hvis jeg skal opereres.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ingen ridning 6 mdr.
Kommentér på:
ingen ridning 6 mdr.

Annonce