Gaveidéer? Kursus i bidløs ridning / horsemanship ell. lignende? Gaveidéer? Kursus i bidløs ridning / horsemanship ell. lignende?
Halløj derude.
Jeg håber, I nyder jeres onsdag aften.
Jeg skriver dette forumemne, da jeg leger lidt med tanken om at give min søde part (og gode veninde) et kursus i bidløs ridning og horsemanship sammen med min vallak i julegave, da hendes interesse ligger meget i naturlig ridning og omgang med hesten.
Men jeg kan for det første ikke finde nogen kurser i midt-/østjylland i den dur?
Og for det andet overvejer jeg, om I har nogle gode idéer til andre gaver, jeg kan give hende.
Jeg er på SU, så budgettet er ikke det helt store, men da hun altid er så sød og køber små, søde gaver til mig i alle anledninger, og hjælper med stort og småt og inviterer mig til alle mulige spændende foredrag og kurser, så ville jeg egentlig bare gerne vise hende, at jeg også tænker på hende, ved at arrangere en tur for hende på f.eks. kursus i bidløs ridning. Tænkte, at det kunne være en fin julegave til hende.
Såe.. Spyt ud, hvis I kender nogle fede steder og kurser? eller kom med andre sjove idéer, som er til at betale sig fra
OBS: vi har lige været afsted sammen på tur på andre heste i et fremmed område med guide, så det skal være noget andet !
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.251
Eventuelt kunne du jo få en halv-prof ud til at undervise i lidt tricks og generel omgang på hestens præmisser istedet for et decideret kursus
nov 2009
Følger: 56 Følgere: 58 Heste: 12 Emner: 60 Svar: 565
Jae, jeg kan godt se, at det ikke er nemt, når jeg ikke nævner noget prisniveau..
Jeg har lidt svært ved at fastslå det.. Havde satset på omkring de 300,- men hvis den helt rette mulighed byder sig, som samtidig er dyrere, må jeg jo overveje igen
Men god idé mht. at få én ud. Men hvor finder man lige ud af, hvem der er dygtige? Sidder og søger og søger på google, men finder alt muligt braller
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.251
jan 2009
Følger: 148 Følgere: 2055 Heste: 2 Emner: 100 Svar: 351
Ved hestefornuft også holder lige forskellige foredrag.
Søg på gruppen heste, kurser og foredrag på facebook - der bliver slået en masse op
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 50 Heste: 4 Emner: 28 Svar: 1.211
https://www.facebook.com/groups/287660291286001/?fref=ts
https://www.facebook.com/groups/377576152385879/?ref=ts&fref=ts
nov 2009
Følger: 56 Følgere: 58 Heste: 12 Emner: 60 Svar: 565
Havde godt tænkt på Ute Lehman !
Har ikke facebook, så kan ikke se de sider, som i foreslår.
Gaveidéer? Kursus i bidløs ridning / horsemanship ell. lignende?