1.434 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Praktikplads hos dyrlæge Praktikplads hos dyrlæge
Hej allesammen!
Jeg skal i praktik som dyrlæge i uge 47 også vil jeg høre jer om hvilke erfaringer i har med det og evt. om i kender nogle gode praktiser i nordjylland?
0 synes godt om
dec 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 94
Det var dog på Sjælland, så det er nok lidt langt væk
jul 2005
Følger: 28 Følgere: 28 Heste: 3 Emner: 102 Svar: 560
okt 2007
Følger: 112 Følgere: 193 Heste: 12 Emner: 2 Svar: 987
Jeg glemmer aldrig den uge, og det afklarede meget for mig i forhold til om hvorvidt jeg ville ha med heste at gøre hver eneste dag som job :-).
nov 2013
Følger: 16 Følgere: 29 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 5
okt 2012
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 5 Emner: 137 Svar: 968
Det var så fedt !! Fik vildt meget ud af det var både med ude på gårde hos heste og køre men var også med på klinikken med hunde og katte mm.
Har været med til en operation hvor jeg fungerede som veterinær sygeplejerske og har været med til kastrering og øremærkning af kat og en masse masse andet
Det så fedt, var med til en kræftoperation på en hund som jeg måtte deltage i.
Jeg lærte så meget og de var super dygtige til at fortælle og forklare og jeg fik en prøve med ting de havde lært mig i den uge og jeg fik kun 1 fejl !!
Super fedt glæd dig og for guds skyld stil så mange spørgsmål som muligt også selvom du tror du ved svaret det så fedt !!!!
mar 2005
Følger: 67 Følgere: 70 Heste: 6 Emner: 564 Svar: 3.624
Først ved Hvidsten Dyrehospital (som er min egen dyrlæge) og derefter ved Familie Dyrlægerne i Hobro.
Kan klart anbefale Hvidsten Dyrehosital - super dygtige og gode til at inddrage en som praktikant
dec 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 94
Praktikplads hos dyrlæge