Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Praktikplads hos dyrlæge
  • #1   7. okt 2014 Jeg var i praktik hos en dyrlæge smiley super fed oplevelse! Jeg var med til alle de operationer der var i løbet af morgen, også om eftermiddagen hjalp jeg med pasning af de hunde og katte der lå til opvågning, samt de vare de fik ind og lidt rengøring smiley det var super hyggeligt, og de dyrelæger der var på stedet var super sjove, og ivrige for at jeg fik noget ud af det ^^ også høre vi en masse julemusik når de opererede XD
    Det var dog på Sjælland, så det er nok lidt langt væk smiley

• #2   7. okt 2014 Bare prøv og skriv til de forskellige praksis i dit område - de plejer gerne at tage praktikanter ind smiley

• #3   7. okt 2014 Jeg var hos Klavs Rønn-Landbo i 2011 - det var en oplevelse for livet. Jeg fik lov til at være med til en hel masse, kasteration, vaccine, tandraspning, røngentbilleder, en del akut syge heste, og så havde han et foredrag en af dagene også hvor jeg så også var med.
    Jeg glemmer aldrig den uge, og det afklarede meget for mig i forhold til om hvorvidt jeg ville ha med heste at gøre hver eneste dag som job :-).

• #4   7. okt 2014 Tusind tak for svarende - det hjælper meget smiley

• #5   7. okt 2014 Jeg var i praktik som dyrlæge i ølstykke smiley

Det var så fedt !! Fik vildt meget ud af det var både med ude på gårde hos heste og køre men var også med på klinikken med hunde og katte mm.

Har været med til en operation hvor jeg fungerede som veterinær sygeplejerske og har været med til kastrering og øremærkning af kat og en masse masse andet

Det så fedt, var med til en kræftoperation på en hund som jeg måtte deltage i.

Jeg lærte så meget og de var super dygtige til at fortælle og forklare og jeg fik en prøve med ting de havde lært mig i den uge og jeg fik kun 1 fejl !! smiley

Super fedt glæd dig og for guds skyld stil så mange spørgsmål som muligt også selvom du tror du ved svaret det så fedt !!!!

• #7   7. okt 2014 Jeg var i praktik ved en dyrlæge både i 2005 og 2006.

Først ved Hvidsten Dyrehospital (som er min egen dyrlæge) og derefter ved Familie Dyrlægerne i Hobro.

Kan klart anbefale Hvidsten Dyrehosital - super dygtige og gode til at inddrage en som praktikant smiley

• #9   1. jun 2015 Himmelev dyreklinik smiley - i roskilde.

Kommentér på:
Praktikplads hos dyrlæge

Annonce