{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

Argh.. Hvorfor lige mine venider.. {{forumTopicSubject}}

Inde du læser vidre skal det lige siges at min pony har fået kostateret spat, og er halt lige nu. Og at jeg rider en stor hest.

Ja. i dag da jeg var ude ved min pony, sad jeg inde i bokse og kiggede på min poy, sad helt inde i et hjørne ud mod staldgangen så dem der gik der ude kunne ikke se mig, så hørte jeg at den ene x sagde til y at det var synd jeg lod min pony leve, og så kørte snakke om at min pony burde blive aflivet og at jeg slet ikke interesserede mig for des helbred, og at jeg tog mig meget mere af de store jeg red. og kunne bare ikke holde ud at hører på det, så jeg har skrevet til x og y at jeg blev meget ked af at hører det, da jeg gør alt hvad jeg kan for at min pony får det godt. og dyrlæge siger at hun nok vil halt når der er koldt og at hun ville blive ved med at være stivbenet. og ikke nok med det beskyldte x mig også for at stjæle.

Men jeg blev bare så fustreret og aner slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Måtte bare lige ud med mine agrassioer. Tak fordi du læste det..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Argh.. Hvorfor lige mine venider..
Kommentér på:
Argh.. Hvorfor lige mine venider..

Annonce