{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

Argh!!! Hvorfor bliver man syg... {{forumTopicSubject}}

... lige præcis, når man skulle gøre stald og fold klar til at modtage sin nye hest???? smiley

Min nye lille Frieser-basse kommer hjem på lørdag, og jeg glæder mig som et lille barn, så jeg er lige ved at sprænges. Derfor skal alt selvfølgelig også være perfekt, til ankomsten... men argh!!! Nu er jeg gået ned med en generalforkølelse af dimensioner.. smiley

Så er det, jeg sidder her og tænker: Hvorfor mig?? Hvorfor lige nu???

Ja undskyld, men jeg trængte lige til at komme af med lidt ynk... har frygtelig ondt af mig selv, som jeg sidder her med feber, trykken for brystet, ømme muskler og led og snot i hele hovedet... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Argh!!! Hvorfor bliver man syg...
  • #1   3. jun 2009 kender det godt.. har lige fået ødelagt foden af MSD3 bakterien, lige i den her uge hvor jeg skal hjælpe med roskilde dyrskue, men jeg arbejder videre trods smerter

• #2   3. jun 2009 Min kæreste er heldigvis en guldklump... Har lige fået en SMS fra ham om, at jeg bare skal lægge mig og slappe af, når vi kommer hjem (er på job) - så skal han nok ordne den stald, og så skal jeg bare koncentrere mig om at blive rask inden lørdag. Han er bare SÅ sød og dejlig - det lettede virkelig en stor sten fra mit hjerte. smiley Nøj, han er en skat... smiley

Håber så bare også, jeg når at blive nogenlunde frisk inden lørdag... smiley

Føler også med dig, Fæhesten... det lyder ikke rart med din fod. smiley Pas nu på dig selv, ikke? Og rigtig god bedring. smiley

• #3   3. jun 2009 Louise: det skal jeg nok.. men må bare vente til næste åned med at finde ud af om de bakterier er døde eller om jeg skal havde amputeret noget a hælen

• #4   3. jun 2009 Amputeret noget af hælen??? WHAT??? Kan du virkelig risikere det???

Puha... så skal jeg vist ikke sidde her og klynke over min forkølelse....

• #5   3. jun 2009 louise: ikke hele hælen. kun huden. og så skal jeg havde transplanteret noget nyt hud over

• #6   3. jun 2009 God bedring Louise... sådan noget skrammel plejer jo at komme når man allemindst har tid til det.. men som skrevet længere oppe.. panodiler og næsespray.. og masser af afslapning, så burde der være en chance for at du når blive rask... jeg krydser i hvert fald finger.. det er jo en stor dag ss* Og stort tillykke med det nye køb. Det bliver bare superspændende..

• #7   3. jun 2009 Okay... så var det ikke helt så slemt, som jeg forestillede mig. smiley Men helt sikkert ikke rart alligevel, så jeg håber, du "slipper med skrækken". smiley

• #8   5. jun 2009 Ja sygdom kommer altid ubelejligt,men op med humøret og glæd dig over det der er i vente.Tillykke med handelen ogl lykke til at du får mange glade og hygelige stunder sammen med både hesten og din kæreste. kig evt forbi min BELGIER.

• #9   5. jun 2009 Tusind tak for jeres søde hilsner alle sammen. smiley

Heldigvis har jeg det nogenlunde nu... hoster lidt og må stadig bruge næsespray om natten, men er ellers helt OK igen. smiley SKØNT!!! smiley Og nu må det bare gerne snart blive i morgen. smiley

• #10   5. jun 2009 Er du klar til i morgen..? Er føllet meget tidlig født eller følger moderen med indtil det er fravænnet.. den er da fra 2009 ikke?

• #11   5. jun 2009 Jep, jeg er klar til i morgen... heldigvis. smiley Til gengæld er min stakkels kæreste "gået under", det pus... så han ligger på langs inde på sofaen og har frygtelig ondt af sig selv lige nu. Det er så hans belønning for at have knoklet for mig hele ugen, mens jeg har været nede med flaget. *GG* Stakkels mand. smiley

Men nu kan jeg jo så passe og pleje ham lidt. smiley

Lille Falle er fra marts 2009, så ja, han har sin mor med i første omgang. Havde ellers først forventet at få ham hjem, når han var fyldt mindst 6 måneder og vænnet fra, men hans avler har været så helt utrolig sød at tilbyde mig at låne hans mor med, indtil Falle er vænnet fra, så jeg kan få ham hjem og komme igang med at lære ham at kende allerede nu. Det er jeg hende vildt taknemmelig for, og jeg mangler ord for, hvor højt jeg værdsætter hendes store tillid til min kæreste og mig. Men selvfølgelig vil vi også passe på hende lige så godt, som var hun vores egen, mens hun står her. smiley

• #12   6. jun 2009 Det er da bare super.. han falder sikkert også bedre til når han har hende at støtte sig til, indtil han er faldet til og har lært hans foldvenner at kende.

Kommentér på:
Argh!!! Hvorfor bliver man syg...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce