Kilde: Dyrenes Beskyttelse
Redder reveunge i net
Redder reveunge i net
Slå lyden til
00:00
/
02:11
LIVE

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Muslingeskaller
  • #1   30. jul 2014 Det er hårdt for hovene det første lange stykke tid hvor
    muslingerne stadigvæk er hele..

Det lugter også i starten, og så skal du altid hvad langærmet trøje og bukser og hjelm på når du rider, da det er noget frygtelig noget falde af i smiley
    Det er ikke som at lande på en sand bane smiley Bare et godt råd.

Men når det er redet til, plejer det at være en lækker bund man har smiley

• #2   30. jul 2014 Hvis de får en musling op i hoven kommer der hul;) personligt er jeg ikke så vild med det:)

• #3   30. jul 2014 jeg havde en veninde engang der faldt af på sådan en bane... Hun lignede noget der havde haft en kamp med en hækklipper smiley hun sagde det gjorde sindssyg ondt, da de river en helt i stykker!

Udover det, så er det noget rigtig skidt, når de sniger sig op under bandager og gamacher smiley

• #4   30. jul 2014 Min smed har fortalt, at han hele tiden oplever heste med sår i hovene, koderne og sågar på benene, bl.a. fordi de kan sætte sig fast under gamacher og klokker. Så jeg ville ikke anbefale det smiley

• #6   30. jul 2014 Så alle vil ikke anbefale det XD

• #7   30. jul 2014 Vi har skaller på vores bane, og vi er super glade for dem smiley
    Den kan rides på året rundt - bliver aldrig for våd eller glat, ligemeget hvor meget det har regnet. Kan godt støve lidt om sommeren, men ikke mere end en tør sandbane.

Vi har ingen problemer med hovene - dog har vores sko på fordi det er konkurrenceheste.

Så anbefaling herfra smiley

• #8   30. jul 2014
    Nej tak til muslingeskaller.

En hest der falder på det underlag eller en selv, på ingen måde behageligt eller godt.
    Også tror jeg en hest som min vil nægte at gå nogen steder på det, det gør hun også på flis underlag.

• #9   30. jul 2014 Ok, tusind tak for svar. Tyder på at det ikke lige er det der skal på banen.

• #10   31. jul 2014 Ville bestemt ikke bruge sådan en bund nej.. smiley

Kommentér på:
Muslingeskaller

Annonce