3.765 visninger
|
Oprettet:
Back on track - Virker det? {{forumTopicSubject}}
Hvilke erfaringer har i med Back on track? Virker det? Holder de hvad de lover osv..
Jeg har ikke selv prøvet noget fra dem endnu, men synes næsten det lyder for godt til at være sandt, eller hvad?
På forhånd tak!
dec 2009
Følger: 133 Følgere: 143 Heste: 14 Svar: 117
- og vores staldbandager & dækkener holder godt!
jul 2005
Følger: 78 Følgere: 75 Heste: 3 Emner: 65 Svar: 2.473
bruger det når jeg skal sove ude til f.eks. stævner, normalt får jeg ondt der hvor mine ribben har været brækket når det er koldt med pakket ind i det tæppe er der ingenting....
jun 2011
Følger: 77 Følgere: 85 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 636
mar 2008
Følger: 121 Følgere: 116 Heste: 3 Emner: 346 Svar: 1.688
Var lidt skeptisk omkring produktet - så købte lige et rygbælte til mig selv (har skæv ryg og døjer med rygsmerter)
Efter kun et par dage med rygbælte havde jeg betydeligt mindre ondt, og efter 2 måneder bruger jeg det stort set ikke mere. Og har slet ikke ondt.
Mirakel produkt. Dyr, med det er sku pengene værd!
nov 2004
Følger: 132 Følgere: 134 Heste: 5 Emner: 231 Svar: 4.020
Jeg har både dækken, staldgamacher, ridegamacher og bandage underlag til hesten som jeg bruger utrolig meget. Til mig selv har jeg ridehjelmen (tror ik den gør så meget ud over at passe på mit hoved den er tilmed kåret som den mest sikre hjelm), knæbind og nakkevarmer.
apr 2008
Følger: 30 Følgere: 27 Heste: 3 Emner: 27 Svar: 544
Det er ikke noget vidundermiddel, men det kan hjælpe på rigtig mange ting. Selv har jeg brugt det ved rygsmerter efter et styrt, og har et sæt håndleds-støttebind til når jeg skal køre langt. Rygbindet tog mine (kraftige) rygsmerter hurtigt, og jeg har aldrig ømme håndled længere når jeg kører bil
Min mor lider af svær slidgigt, der påvirker både hofte og nakke, og hun kan, selv i varmt vejr, ikke gå uden tørklæde fordi nakken skal holdes varm. De BOT-produkter hun bruger gør hendes hverdag langt nemmere og mere smertefri, og er specielt uundværdlige i vinterperioden hvor hun ellers kan have meget svært ved at komme ud af sengen.
Min gamle hest havde galle i bagbenene, på grund af slid og hårdt brug i sine unge dage, og hans BOT-staldgamacher fjernede det fuldstændigt og han var slet ikke mærket når han havde haft dem på om natten Hesten efter det havde det som forebyggende, da han havde OCD i begge bagben, og der var heller aldrig nogen problemer.
Så jeg kan kun sige pæne ting om det, og kender langt flere hvor det har haft en gavnlig effekt på heling og smertekontrol. Det er ikke noget mirakelmiddel, men det kan gøre hverdagen langt nemmere, hvis man går og døjer med småskavanker - eller bare ønsker det bedste for sig selv og sin hest
nov 2004
Se link og BOT's seneste statusopdatering https://www.facebook.com/pages/Back-on-Track-Danmark/541136712589753?fref=ts
feb 2012
Følger: 63 Følgere: 66 Heste: 13 Emner: 92 Svar: 784
Bruger både til mig selv og hesten... Fx afkortede staldgamacherne en skadespause hos hesten, med 14 dage.
Jeg selv bruger både rygbælte og knæbind, med rigtig god virkning.
Hesten har altid BOT dækken og gamacher på, til stævner under transport og opstaldning...
nov 2004
Men jeg har i hvert fald et par staldgamacher der efterhånden har 4-5 år på bagen og som er vasket en hel del gange efter anvisninger. Og der er ingen tvivl om at de i hvert fald stadig har fuld effekt
apr 2012
Følger: 31 Følgere: 28 Heste: 3 Svar: 61
Back on track - Virker det?