{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Back on track - Virker det?
  • #2   19. jul 2014 Vi har en på 26 år, hun får helt hævede ben til tider, hende giver vi BOT på, og der efter er hendes ben som da hun var ung smiley - Så jo de hjælper meget smiley :D
    - og vores staldbandager & dækkener holder godt! smiley

• #3   19. jul 2014 har prøvet at tage en overnatning rullet ind i mit fleece tæppe.... kan ikke huske er vågnet op med så bløde og smidige muskler og led...

bruger det når jeg skal sove ude til f.eks. stævner, normalt får jeg ondt der hvor mine ribben har været brækket når det er koldt med pakket ind i det tæppe er der ingenting....

• #4   19. jul 2014 har kun hørt godt om det, desværre synes jeg prisen er ret så høj:(

• #5   19. jul 2014 Jeg købte staldgamacher samt fleecetæppe til min, fordi han skulle stå stille i en længere periode, med kun trækketure.
    Var lidt skeptisk omkring produktet - så købte lige et rygbælte til mig selv (har skæv ryg og døjer med rygsmerter)
    Efter kun et par dage med rygbælte havde jeg betydeligt mindre ondt, og efter 2 måneder bruger jeg det stort set ikke mere. Og har slet ikke ondt.

Mirakel produkt. Dyr, med det er sku pengene værd! smiley

• #6   19. jul 2014 Jeg bruger det rigtig meget. Både til hesten og til mig selv. Og det holder helt klart hvad det lover! Men der er nu ikke noget hokus pokus ved det. Det øger blodcirkulationen og afgiver varme.
    Jeg har både dækken, staldgamacher, ridegamacher og bandage underlag til hesten som jeg bruger utrolig meget. Til mig selv har jeg ridehjelmen (tror ik den gør så meget ud over at passe på mit hoved smiley den er tilmed kåret som den mest sikre hjelm), knæbind og nakkevarmer.

• #7   19. jul 2014 Det er dyrt, ja, men pengene værd smiley

Det er ikke noget vidundermiddel, men det kan hjælpe på rigtig mange ting. Selv har jeg brugt det ved rygsmerter efter et styrt, og har et sæt håndleds-støttebind til når jeg skal køre langt. Rygbindet tog mine (kraftige) rygsmerter hurtigt, og jeg har aldrig ømme håndled længere når jeg kører bil smiley

Min mor lider af svær slidgigt, der påvirker både hofte og nakke, og hun kan, selv i varmt vejr, ikke gå uden tørklæde fordi nakken skal holdes varm. De BOT-produkter hun bruger gør hendes hverdag langt nemmere og mere smertefri, og er specielt uundværdlige i vinterperioden hvor hun ellers kan have meget svært ved at komme ud af sengen.

Min gamle hest havde galle i bagbenene, på grund af slid og hårdt brug i sine unge dage, og hans BOT-staldgamacher fjernede det fuldstændigt og han var slet ikke mærket når han havde haft dem på om natten smiley Hesten efter det havde det som forebyggende, da han havde OCD i begge bagben, og der var heller aldrig nogen problemer.

Så jeg kan kun sige pæne ting om det, og kender langt flere hvor det har haft en gavnlig effekt på heling og smertekontrol. Det er ikke noget mirakelmiddel, men det kan gøre hverdagen langt nemmere, hvis man går og døjer med småskavanker - eller bare ønsker det bedste for sig selv og sin hest smiley

• #9   19. jul 2014 BOT mister aldrig virkningen hvis det anvendes og vaskes korrekt!

Se link og BOT's seneste statusopdatering https://www.facebook.com/pages/Back-on-Track-Danmark/541136712589753?fref=ts

• #10   19. jul 2014 Fantastisk produkt.
    Bruger både til mig selv og hesten... Fx afkortede staldgamacherne en skadespause hos hesten, med 14 dage.
    Jeg selv bruger både rygbælte og knæbind, med rigtig god virkning.
    Hesten har altid BOT dækken og gamacher på, til stævner under transport og opstaldning...

• #13   20. jul 2014 Det lyder mærkeligt, for det er også BOT der har skrevet det jeg linker til, i går på facebook.

Men jeg har i hvert fald et par staldgamacher der efterhånden har 4-5 år på bagen og som er vasket en hel del gange efter anvisninger. Og der er ingen tvivl om at de i hvert fald stadig har fuld effekt smiley

• #14   20. jul 2014 Har kun hørt positivt omkring det smiley

Kommentér på:
Back on track - Virker det?

Annonce