{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Trense ? Størrelse {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige fået et hovedtøj af min kæreste i str pony problemet er jeg ved ikke hvor stramt næse båndet må sidde det sidder ret stram kan kun lige strammes til første hul hvis jeg trækker lidt i næse båndet

Jeg godt få to finger siddende under næsebåndet men det trykker dog en lille smule derfor sætter jeg muleremmen løsere
Trenser er med tilbage træk ved ikke om det har nogle betydning

Betyder det at det er for lille ??
Jeg synes også at hun har enkeltes strammer nedeunder hvor næseremmen sidder meget underligt

Hvad er jeres mening ??

Jeg har næse bånd i str cob men der skal jeg lave sindsyg mange huler og det er lige før det er for stort ved kind stykkerne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trense ? Størrelse
  • #1   17. jul 2014 Jeg synes lettere man kommer til at stramme et hovedtøj med tilbagetræk for meget i forhold til alm, hvis man ikke er obs. Du skal kunne få fingrene ind under næsebåndet ved næseryggen, uden at det strammer dine fingre. Er det den nederste næserem, ville jeg pille det af. Personligt ville jeg nok ikke bruge et hovedtøj som lige akkurat kan lukkes, men det er jo en smagssag (jeg ville blive irriteret, men der skal heller ikke så meget til smiley ). Du siger at str. cob skal have mange huller, men der er stor forskel på mærke og model. Jeg ville give min kæreste et stort kys og bede om det kan blive byttet, tage mål af hyppen på diverse steder og tage ud og finde et der passer bedre. Men igen, det er forskelligt hvad folk vil have og hvordan de kan leve med det, for med tiden vil læderet jo give sig, så det er lidt mere plads.

• #2   17. jul 2014 Jeg er helt enig med Dingle, og så lige et råd med på vejen.
    Horseline er vidst lidt store i størrelsen, så måske skulle du prøve sådan én i pony? smiley
    Jeg har også hørt andre sige at Hööks' trenser er lidt store i størrelsen, dog synes jeg min er meget normal smiley

• #3   17. jul 2014 Jo tak for rådene det må jeg luge prøve igen smiley

Det kan desværre ikke bytte da de ikke tager udsalgs vare retur eller ombytter dem smiley

• #4   17. jul 2014 Horseline er store i str i længden men pande og næsebånd er generelt ret små i str.

• #5   18. jul 2014 åh, øv da... er der mulighed for at lave et lille ekstra hul i næsebåndet? Sådan at det kan blive bare en anelse løsere? normalt er der lige godt 2-3 cm på enden uden huller i...

• #6   18. jul 2014 Nej desværre jeg har lige testet hende med hovedtøjet på og ved næse ryggen kan jeg ikke engang få to finger til at sidde smiley
    Øv altså det er bare den første og tror eneste/ sidste gave fra min kæreste ang heste ting smiley
    Så nu er jagten på et hovedtøj i str cob startet også må jeg sammensætte et så det passer til hende smiley

• #7   18. jul 2014 Kan du ikke evt lave nogle flere huller i det? smiley

• #8   18. jul 2014 Nej den sidder helt ud i spidsen smiley øv altså

• #9   18. jul 2014 Ja, det kan jeg så godt se smiley

Kommentér på:
Trense ? Størrelse

Annonce