{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Størrelse på trense {{forumTopicSubject}}

Sikke mange emner jeg opretter for tiden, men har også mange spørgsmål, så håber det går smiley

Hvordan finder man den rigtige trensestørrelse til sin hest?
Kan man måle bestemte steder eller hvordan?

Har prøvet nogle forskellige trenser på min dreng, men der har ikke stået størrelse på nogen af dem -.-'

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Størrelse på trense
  • #1   7. maj 2014 Du skriver jo selv problemet smiley
    Der har ik stået størrelser på. Du må låne een hvor størrelsen er kendt, eller købe den str du tror, og sikre dig at den kan byttes når prøvet på

• #4   7. maj 2014 Altså du kan vel nogenlunde se om din hest er en:
    Pony
    Cob
    Full

Hvis den ikke har et pony hovedet men heller ikke et stort hoved, så skal du vælge cob. Et hovedtøj kan jo også justeres, men jeg ville da mene at man nogenlunde kan se hvad hoved ens hest har smiley

• #5   7. maj 2014 Ja okay. Jeg gider bare ikke gå ud og investere flere 100kr i en trense hesten ikke kan passe. Er godt klar over at han ikke er pony, men hans andre ting varierer fra cob til x-full, så er meget i tvivl -.-'

• #6   7. maj 2014 Hvis dEn bruger x-full skal den nok have et hovede som en belgier eller ligne.. smiley
    Du kan se mit album. . Han bruger cob i hovedetøj.. hvid du synes din har et lidt større hovede så er det nok full han bruger i hovedetøj smiley
    Ellers så spørger i butikken om du lige må prøve det oå ham for at se om det passer smiley

Kommentér på:
Størrelse på trense

Annonce