"Ti døde heste!" har I også hørt det? {{forumTopicSubject}}
Har I også hørt det forfærdelige, med de ti heste?
Jeg fatter simpelhen ikke, at folk kan finde på sådan nogle ting!
at sulte/tørste sine dejlige dyr ihjel!!
jeg synes virkelig at verdenen er fyldt med sindssyge mennesker.
Folk stjæler ens heste og slagter dem!
Forgifter folks heste som går på marken!
Mishandler heste!
hvad helvede er det for noget!!!!!
FØJ! det giver mig dårlig smag i munden!
de skulle selv prøve de samme ting!
Undskyld mit sprog i dette indlæg, men sådanne hændelser væmmes jeg virkelig over!
hilsen Mette
ps. Til jer som ikke har hørt om det, kan artiklen læses her: (link fjernet)
jan 2004
Følger: 39 Følgere: 143 Heste: 1 Emner: 924 Svar: 8.223
Det er VIRKELIG forfærdeligt! Jeg kunne vride halsen om på dem der gjorde det:-s
Kine!
jan 2004
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 57 Svar: 750
jan 2004
mar 2004
Følger: 1 Svar: 1
Jeg har selv hest og kunne aldrig finde på det!!!!
De må fandme være syge i hovederne!!!!!!
Jeg har hørt noget om hundemishandling også!!! Det var nogle drenge der havde sprket og slået en hund og hamret den ned i en kantsten så havde de bundet et viskestykke rundt om halsen på den og lagt den i en sæk og gået ned gennem byen med den og puttet den ned i sådan en flaskecontainer 4 dage efter var der nogen der fandt den!!!! VILDT SYND!!!!!!!!!!
mar 2004
Følger: 1 Svar: 1
Det var noget af det værste jeg længe har hørt!!!!!
Jeg synes at mishandling af dyr er noget af det værste man kan udøve!
de har ingen mulighed for at forsvare sig!
hilsen Sara
jan 2004
dec 2003
Følger: 27 Følgere: 23 Heste: 4 Emner: 14 Svar: 53
Jeg har også lige hørt det, man kunne ikke se hvad de hestene var døde af, altså sult, vand mangel eller misrøgt.
Det stod der hvert fald på Heste-nettet.
Ja-det er synd, og ja- de burde selv opleve det!
Hilsen Clara
nov 2003
Følger: 23 Følgere: 176 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.389
Det er en stakkels syg mand, der var blevet tvangs indlagt på et psykiatrisk hospital, han var så syg at han ikke vidste til eller fra, desværre er der ingen der har tænkt på/kendt til han dyr og derfor har dyrene ikke fået mad ellers vand, så ejeren kan altså ikke gøre for det.
Hilsen Signe
feb 2004
Følger: 4 Følgere: 2 Heste: 1 Emner: 15 Svar: 118
jan 2004
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 3 Emner: 101 Svar: 430
feb 2004
nov 2003
Hestene var ejet af en SYG mand, der var blevet indlagt på en lukket afdeling, altså havde han intet med dyrenes død at gøre, manden kan sku da ikke gøre for, at han bliver så syg (psygisk) at han ikke længere aner hvad der foregår og sikkert har glemt at hestene eksistere.
Men det er utroligt at der ingen familie, naboer eller andre har været, der har kendt til dyrene og taget sig af dem.
Tjek lige facts inden i forvandler jer til en lynching mob !!!!
Hilsen Signe
nov 2003
Hvis du læser Michella O, Christina K og Louise's indlæg handler det tydeligt om de specifikke sag. Kommentare som:
nu har jeg læst det ******SNØFT******* hvor er det forfartiligT hvorfor går nogle menesker sådan noget nogle flok er dybt sinsyge tænk nogle vil gøre sådan noget mod deres dyr*****SNØFT*****
Det er bare det værste svineri. Hvad skaffer folk sig så for fanden dyr for?
ku kraft edder manme slå ham ihjel..! sorry hvis mit sprog er lidt groft, men wath ever..? tuder næsten..! de sølle hypper kunne ikke gøre en skid .
Lyder ikke til at være generalle, men handler om denne sag. I sær den sidste som stammer fra Louise's svar finder jeg lidt grov sagen taget i betragtning.
Hilsen Signe
feb 2004
Selvom manden var syg,skulle der være nogle myndigheder der trådte ind og tog sig af dyrene. Jeg er ikke efter manden, men jeg ønsker af hele mit hjerte at dyremishandling ville forsvinde helt. Jeg har det vildt dårligt på dyrenes vegne og kan ikke bære at dyr bliver mishandlet.
jan 2004
Følger: 159 Følgere: 133 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 2.325
nov 2003
Jeg har faktisk ondt af manden, hvordan mon han får det, når han bliver rask nok til at forstå hvad der er sket med hans dyr, fordi ingen tog sig af dem mens han var indlagt
hilsen Signe
"Ti døde heste!" har I også hørt det?