{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

"Ti døde heste!" har I også hørt det? {{forumTopicSubject}}

Har I også hørt det forfærdelige, med de ti heste?

Jeg fatter simpelhen ikke, at folk kan finde på sådan nogle ting!
at sulte/tørste sine dejlige dyr ihjel!!
jeg synes virkelig at verdenen er fyldt med sindssyge mennesker.
Folk stjæler ens heste og slagter dem!
Forgifter folks heste som går på marken!
Mishandler heste!

hvad helvede er det for noget!!!!!
FØJ! det giver mig dårlig smag i munden!
de skulle selv prøve de samme ting!

Undskyld mit sprog i dette indlæg, men sådanne hændelser væmmes jeg virkelig over!

hilsen Mette
ps. Til jer som ikke har hørt om det, kan artiklen læses her: (link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Ti døde heste!" har I også hørt det?
  • #1   24. mar 2004 Ja har læst det! *snøft*
    Det er VIRKELIG forfærdeligt! Jeg kunne vride halsen om på dem der gjorde det:-s
    Kine!

• #2   24. mar 2004 NEJ FOR HELVED FOR ER DET SYDN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 HVEM FANDEN KAN FINDE PÅ SÅDAN NOGET!!!!!!!!!!!!!!!!! 10 HEST SULTET OG TØRSTE OG DE HAR LEDET HHEELLTT VILDT FOR SATAN IGOS HVOR ER DET SYNNNNNDDDD!!!!!!!!!!!!!!! nej hvor er jeg gal, det er bare så synd de små stakler!!

• #3   24. mar 2004 undskyld mit sprog men jeg bliver hidsig når jeg hører sådan noget, jeg kunne dræbe dem der har gjort det!

• Michelle J
    Michelle J Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Svar: 1
    #4   24. mar 2004 Det er bare for vildt synd!!!!!!
    Jeg har selv hest og kunne aldrig finde på det!!!!
    De må fandme være syge i hovederne!!!!!!
    Jeg har hørt noget om hundemishandling også!!! Det var nogle drenge der havde sprket og slået en hund og hamret den ned i en kantsten så havde de bundet et viskestykke rundt om halsen på den og lagt den i en sæk og gået ned gennem byen med den og puttet den ned i sådan en flaskecontainer 4 dage efter var der nogen der fandt den!!!! VILDT SYND!!!!!!!!!!

Følger: 1 Svar: 1
    #5   24. mar 2004 HVAD!!!!!????
    Det var noget af det værste jeg længe har hørt!!!!!

Jeg synes at mishandling af dyr er noget af det værste man kan udøve!
    de har ingen mulighed for at forsvare sig!

hilsen Sara

• #6   24. mar 2004 JEGG HADDEERRR DYRMISHANDLING!!!!!!!

• #7   24. mar 2004 Hej!
    Jeg har også lige hørt det, man kunne ikke se hvad de hestene var døde af, altså sult, vand mangel eller misrøgt.
    Det stod der hvert fald på Heste-nettet.
    Ja-det er synd, og ja- de burde selv opleve det!
    Hilsen Clara

• #8   24. mar 2004 nej de burde ikkeselv opleve det, i kender tydeligvis ikke hele historien.
    Det er en stakkels syg mand, der var blevet tvangs indlagt på et psykiatrisk hospital, han var så syg at han ikke vidste til eller fra, desværre er der ingen der har tænkt på/kendt til han dyr og derfor har dyrene ikke fået mad ellers vand, så ejeren kan altså ikke gøre for det.
    Hilsen Signe

• #10   24. mar 2004 Ja det er utroligt hvad folk kan få sig selv til at gøre. Hvis det var muligt, så ville jeg gerne personligt tæve og lemlæste alle der ikke behandlede deres dyr ordentligt. Det er sygt at mishandle dyr, og burde straffes hårdere end økonomisk svindel, desværre er der ikke særlig hårde straffe for dyremishandling, så det burde vi måske alle protestere lidt over...

• #11   24. mar 2004 ja..! vi burde skrive et brev til dronningen og få ændret lovet..! Det er bare for sygt..! sådanne folk skulle have hjelp..! i tide..! det er bare for dårligt..! FANDEME SYND...! ku kraft edder manme slå ham ihjel..! sorry hvis mit sprog er lidt groft, men wath ever..? tuder næsten..! de sølle hypper kunne ikke gøre en skid ..! Det er altså også lidt for dårligt at naboerne ikke har set noget..!

• #12   24. mar 2004 Jeg tror det er justitsministeren vi skal kontakte... Men det er vidst prøvet før. Men det burde ikke holde os tilbage

• #13   24. mar 2004 Der er vist nogle af jer der skulle læse en gang til hvad jeg har skrevet !!!!!!
    Hestene var ejet af en SYG mand, der var blevet indlagt på en lukket afdeling, altså havde han intet med dyrenes død at gøre, manden kan sku da ikke gøre for, at han bliver så syg (psygisk) at han ikke længere aner hvad der foregår og sikkert har glemt at hestene eksistere.
    Men det er utroligt at der ingen familie, naboer eller andre har været, der har kendt til dyrene og taget sig af dem.
    Tjek lige facts inden i forvandler jer til en lynching mob !!!!
    Hilsen Signe

• #14   24. mar 2004 Hej Dorthe
    Hvis du læser Michella O, Christina K og Louise's indlæg handler det tydeligt om de specifikke sag. Kommentare som:

nu har jeg læst det ******SNØFT******* hvor er det forfartiligT hvorfor går nogle menesker sådan noget nogle flok er dybt sinsyge tænk nogle vil gøre sådan noget mod deres dyr*****SNØFT*****

Det er bare det værste svineri. Hvad skaffer folk sig så for fanden dyr for?

ku kraft edder manme slå ham ihjel..! sorry hvis mit sprog er lidt groft, men wath ever..? tuder næsten..! de sølle hypper kunne ikke gøre en skid .

Lyder ikke til at være generalle, men handler om denne sag. I sær den sidste som stammer fra Louise's svar finder jeg lidt grov sagen taget i betragtning.
    Hilsen Signe

• #15   24. mar 2004 Signe L.
    Selvom manden var syg,skulle der være nogle myndigheder der trådte ind og tog sig af dyrene. Jeg er ikke efter manden, men jeg ønsker af hele mit hjerte at dyremishandling ville forsvinde helt. Jeg har det vildt dårligt på dyrenes vegne og kan ikke bære at dyr bliver mishandlet.

• #16   24. mar 2004 tænder 10 lys...et lys for hver hest...........TRIST at de skulle dø.... :- ( ....

• #17   24. mar 2004 helt klart Susan, verden ville være bedre hvis ingen dyr led.
    Jeg har faktisk ondt af manden, hvordan mon han får det, når han bliver rask nok til at forstå hvad der er sket med hans dyr, fordi ingen tog sig af dem mens han var indlagt smiley
    hilsen Signe

Kommentér på:
"Ti døde heste!" har I også hørt det?

Annonce