{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

Hvad ville du give? - part {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen! Jeg har nu brug for jeres hjælp smiley

Jeg står i den situation at min pony (Zache) har fået sig en helt fantastisk ponyven (Dolly) og de er så fantastisk knyttet sammen!
Der er så lige den detalje at ejeren af Dolly nu har sat hende til salg. Jeg ved at min stakkels pony vil blive knust, og ærlig talt er han ikke halvt så gode venner med nogen af de andre i flokken.
Jeg er nu i samarbejde med mine forældre begyndt at overveje om man skulle købe den lille Dolly.
Men, for så i fremtiden at gøre udgifter mere medgørlige (og fordi jeg ikke selv har intentioner om at ride hende), skulle hun så helst have 2 parter.

Her er omstændighederne for en eventuel part:
Dolly er en sød men selvstændig pony på 125 cm i stang. Hun er en engel fra jorden, hun kan håndteres af alle. Fra ryggen er hun fremadgående, ikke til nybegyndere, og hun har talent for spring.
Man ville have hende tre dage om ugen, fuldstændig som var hun ens egen. Bare hun rides med tanke på hendes fysiske og psykiske velfærd så har jeg ikke de store begrænsninger. Jeg underviser gerne, men man må også gerne have underviser udefra. Man er velkommen til at tage hende med til stævne, så længe man selv står for udgifterne.
Opstaldningstedet er et lille hyggeligt sted midt inde i Viborg by. Der går bus næsten lige til døren hver halve time. Vi har en stor udendørs ridebane på 20*90 og spring som man må bruge som/når man lyster. Man kan enten ride tur herude i området eller ride lidt længere ned til skoven. Man kan den vej også ride ud til Viborg Rideskole på 1 time, måske lidt mere. Spørger man de andre i stalden så vil man næsten altid finde en anden der er klar på at ride en tur.
Man behøver ikke lave staldarbejde medmindre det lyster smiley

Da Dolly jo er en 3'er pony kan rytter derfor heller ikke være alt for stor. Det skal forståes sådan at jeg for sikkerhedens skyld forlanger at mindre børn har en voksen med smiley

Er 350-400 om måneden helt urealistisk? Hvis der er spørgsmål så spørg endelig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville du give? - part
Kommentér på:
Hvad ville du give? - part

Annonce