Hvad sker der Hestegalleri? {{forumTopicSubject}}
Jeg må simpelhent lige ud med noget, som der efterhånden nager mig rigtig meget!!
Da jeg melder mig ind på Hestegalleri, gjorde jeg det for at få kontakt med andre hestetosser som mig selv, skrive samt deltage i forums eller debatter, som også havde min interesse!
På det seneste har jeg dog set rigtig meget tøsefnidder, der hurtigt udvikler sig næsten til en form for shikane og værre endnu mobning!
Jeg fatter det simpelhent ikke! Hvordan kan man få sig selv til at sidde at svine et andet menneske til, bare fordi man sidder bag skærme og ikke kan se personen? Det er utroligt hvad jeg har måtte være vidne til herinde efterhånden. Og så lang tid har jeg altså heller ikke været på Hestegalleri.
Er jeg den eneste der går ind og "blander" mig når jeg ser denne form for internet mobning? Jeg kan bare ikke holde ud at se den måde folk opføre sig overfor hinanden på!
Jeg er sikker på at jeg får en masser kommentarer smidt i hovedet nu. Men jeg synes bare det er for dårligt at Hestegalleri ikke kan være et sted, hvor man har det sjovt men hinanden.
Det virker ofte som om at det er misundelig der spiller en stor rolle herinde.
Jeg overvejer i hvert fald kraftigt at forlade dette sociale netværk - for jeg vil ikke selv udsættes for den hetz mange køre på hinanden.
Tak herfra, og fortsat god dag!
jan 2007
Følger: 31 Følgere: 198 Heste: 4 Emner: 121 Svar: 879
Selv har jeg oplevet flere gange at folk har haft et utroligt behov for at hakke ned på en, der behøver ikke være en grund til de gør det - men de skal nok finde på et eller andet de vil hakke en ned for!
Så nej, det er ikke kun dig der har det sådan
jun 2013
Følger: 11 Følgere: 8 Emner: 88 Svar: 434
Synes man burde være moden nok til at lade være med at skrive sådan noget på et offentligt netværk. Så endda på Hestegalleri hvor der er så mange unge piger der færdes på.
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 3 Emner: 111 Svar: 1.003
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 74 Svar: 801
aug 2010
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 257
Og jeg bryder mig absolut ikke om hvor arrogante nogle mennesker kan være.
jun 2013
Eva, det kan godt være du synes det. Men som skrevet har jeg altså ikke været på Hestegalleri så længe som mange af jer andre, og jeg sidder ikke på det hver eneste dag.
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.172
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 236 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.096
det er nemt at misforstå over nettet så noget man normalt ikke vil ligge så meget i det kan nemt blive en kæmpe storm fordi der mangler en smiley eller noget
det jeg skriver på hg (og andre steder) det siger jeg også til personen i den virkelige verden hvis ikke jeg er grovere i den virkelige verden
og det er ikke fordi jeg vil være ond det er bare fordi jeg er god til at lave mange eksempler så det er helt tydeligt så folk kan forstået hvad jeg siger
at folk så misforstår den tydelighed som jeg vil have frem det må så lidt være deres problem for jeg prøver bare at gøre det tydeligt
da nogle ting kan være meget gemt
det billede som jeg har af mig selv med at jeg er meget tydelig
det har jeg af dem der snakker groft til andre på hg at de grove mennesker bare vil gøre det tydeligt hvad de mener
så der en anden gang ikke er nogen diskussion i hvad personen mener da der ofte hvis man mangler lidt ord så bliver man bare selv kaldt dobbeltmoralsk næste gang )
så lige for at lave et lille resume
de grove hg folk er kun grov fordi de gør det tydeligt i det de mener så de en anden gang ikke kan komme til at blive misforstået og kaldt dobbeltmoralsk
jun 2013
Kan nævne en episode jeg så så sent som i går, hvor det gik ud over en pige, fordi hun er "populær" og det var der vist nogen der ikke kunne klare. For mig at se blev der kørt en personlig hetz på hende og det var ikke småting der blev skrevet til hende/om hende.
Men det er kun heldigt for jer at I ikke står vidne til det. Jeg ser det bare oftere og oftere efterhånden.
mar 2007
Følger: 60 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 204 Svar: 2.642
aug 2013
Følger: 57 Følgere: 60 Heste: 5 Emner: 186 Svar: 2.693
Altså det har været slemt men syntes slet ikek der er noget mere
jun 2013
Men heldigt for jer at I ikke oplever det.
aug 2013
Følger: 57 Følgere: 60 Heste: 5 Emner: 186 Svar: 2.693
jan 2007
Følger: 31 Følgere: 198 Heste: 4 Emner: 121 Svar: 879
Giver stadig TS meget ret i, at det er for dårligt den måde folk er efter hinanden på herinde er meget umoden og uacceptabel flere gange.
dec 2006
Følger: 77 Følgere: 107 Heste: 5 Emner: 202 Svar: 4.229
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
Men hvis man syntes hestegalleri er forfærdeligt, så kan man bare lade hver med at bruge det.. Man er trods alt ikke tvunget
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 72 Heste: 8 Emner: 70 Svar: 1.143
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Det er forskelligt hvad man oplever som dårligt sprog mm. og derfor kan det ske du oplever det i højere grad end andre, samt at du måske tager andres ting mere nært - selvom de ikke snakker til dig.
Jeg synes sproget er blevet voldsomt pænt i forhold til da jeg startede ud med og være herinde. Jo vist kan nogen tale grimt, men det er de få og ikke noget jeg hænger mig i.
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
For, så er det en af de ting der er langt ude
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
Nej det er et bandeord, som jeg gerne ville skrive, men samtidig skjule af hensyng til mindreårige
Men det ser ud til, at jeg har glemt en stjerne. Der skulle stå C****
aug 2011
Følger: 96 Følgere: 87 Heste: 7 Emner: 278 Svar: 3.182
Som skrevet før burde alle da have lært hjemmefra at respektere andre, om det så er bag en skærm eller i virkeligheden så vis da respekt til jeres medmennesker.
Det går altså ikke folk begynder at blive personlige herinde!! Det er da netop også derfor jeg selv har skrevet en lang "klagesang" i mine hest' beskrivelse så folk ikke angriber mig uden at kende min baggrund af sagen.. Simpelthen så grotesk sådan som folk kan være!!! Har man noget man vil ud med så tænk jer om, skriv privat eller hold det for jer selv..
Og nogengange føler jeg altså med de medmennesker. det jo svært at lade være og skrive når man vil HJÆLPE ( og her snakker jeg ikke om de der der kun er her for at kritisere) men nogengange kan HJÆLP forståes forkert, og derfor er det bedst at holde for sig selv
Slet prut!
Hvad sker der Hestegalleri?