Av , føler mig sku lidt ond (tænder) {{forumTopicSubject}}
Jeg startede med at låne min hest . Jeg fik elle udgifter på hende . Jeg fik afvide hvornår hun skulle vaccineres inden . Og spurgte til tænder . Det var ikke fordærdelig længe siden . Jeg tænkte Jamen fint . Så skulle jeg bare fra start sørge for sko da vi begyndte tilridning i august. Det har gået helt fint fra start (da han jo stadig ejede hende ville det jo kun være et plus for ham hvis jeg fik det hele gjort med det samme) . Nå Ingen problemer med at give efter på tøjlen . men så vred hun om og stod næsten 2 mdr. Så kom vi igang igen og det begyndte at gå godt nok . Så her for lidt under 2 uger siden begyndte hun at stritte lidt i mod på venstre . hun havde haft fri nogle dage så jeg regnede med at det var stivhed da det føltes sådan . Så jeg bøjede hende bare lidt af på begge volter . Det blev ikke bedre . Så tænkte straks det var tænderne . Prøvede dagen efter og da hun stadig føltes "stiv" , var jeg overbevist over at det var det . Så hun har stået stille lidt over en uge pga. af det . Og så været nød til at blive inde fra mudder pluderet pga. <b>slem</b> mug /: . Stakkels min lille mus . Men hun fik så dyrlæge igår fredag . "Therese shcuman" (staves??") fra rynkeby . Hun er sku dygtig !!
Hun sagde at det ihvertfald ikke var ordnet for nyligt . hvis det var gjort før . Jeg forstår ikke at Fie ikke har haft problemer med at spise . Føler mig så ond at jeg har redet hende , i god tro om at det var ordnet for nyligt :'/
Han er en ældre mand ham der ejede hende (har købt hende nu) . Så hans hukommelse er nok ikke hvad den har været , æv for det.
Så folkens , Lad være med at tage ordene "det er gjort for nylig" for gode vare, hvis ikke i kan se det med jeres egne øjne at det er rigtigt . Er lykkelig for at hun har fået ordnet tænder . Så jeg kan ride uden det er ubehageligt . Har sku dårligsamvittighed selvom jeg jo ikke kan gøre for det Som min mor sir . Men alligevel . Det hjælper ikke meget på samvittigheden.
mar 2006
Følger: 125 Følgere: 126 Heste: 3 Emner: 803 Svar: 5.480
apr 2006
Følger: 60 Følgere: 58 Heste: 2 Emner: 17 Svar: 96
mar 2005
Følger: 139 Følgere: 132 Heste: 6 Emner: 212 Svar: 1.505
dec 2004
Følger: 263 Følgere: 247 Heste: 22 Emner: 444 Svar: 4.037
Lad være med at give dig selv skylden, det du har oplevet, har vi andre også prøvet, jeg har da, æv en træls fornemmelse, men vi kan ikke gøre det ugjort, men må bare give dem lidt ro, og komme videre.
Knus Anita
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.777
Men det jo ikke din skyld ..
Robin får ordnet tænder hvert halve år , men sidste år en gang gik der lidt længere tid og så fandt dyrlægen to ulvetænder , av hvor var jeg dog også ked jeg havde redet ham .. Det vAr så min egen skyld ..
Det minder mig om jeg burde nok få tjekket din lille ny inden tilridningen går videre .. Mon ikk det er en go ide ?
mar 2005
Men hold op hun var svær at vende i sin "fuldhed" , bedøvelsen altså . Stort halv sovene bedøvet dyr på staldgang . hehe .
mar 2005
Årh ulvetænder . Dem havde jeg godt nok også frygtet . Er de der egentlig fra start , altså fødslen og så vokser sig større ? Eller kommer de bare pludselig ?
jul 2005
Men du har ret , lige så snart hun skal vaccineres , som hun skal her inden for det korte tid , så bliver det tjekket :o)
men godt det er blevet ordnet med Fie pigen , nu kommer hun nok til at gå rigtig fin og afslappet :o)
mar 2005
Smart jeg plejer også at kombinre det med chilli . Og nu Fie med også . Så man ikke skal have doktor <b>dyr</b> ud 2 gange årligt . haha ..
Ja årh, jeg glæder mig til at ride hende igen tirsdag så har hun lige fået nogle hvile dage
jul 2005
det skal nok blive godt , du skal ik tænker over det søde - Du kunne jo ikk vide hun skulle ha ordnet tænder ..
Robin havde godt nok også nogen hvile dage efter den omgang med ulvetænder .. men han blev så dejlig at ride bagefter
Av , føler mig sku lidt ond (tænder)