{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Av av av {{forumTopicSubject}}

Sidder her og tuder af smerte og aner ikke hvad jeg skal gøre..

Jeg har i mange år haft en del problemer med min ryg, og det sidste lange stykke tid (efter formodet piskesmæld) også med min nakke.. men nu er det altså helt galt..

Efter at have sovet 1 time vågnede jeg og har ikke kunnet sove igen siden.. min nakke føles stiv og gør ondt.. føler stor trang til at knække den (altså lige somm med fx fingre) og når jeg drejer hoved lidt skævt knaser og knækker det, nogle gange hele vejen ned gennem ryggen eller om i ribbenene... jeg har mega ondt i hoved og kvalme.. kan slet ikke være nogle steder.. så nu er jeg rykket ind i stuen for ikke at vække kæresten konstant når jeg græder.. han skal jo op på arbejde..

Jeg skal afsted på arbejde om 1½ time.. men overvejer meget at melde mig syg.. kan ikke overskue en 12 timers vagt uden søvn og med så ondt.. ved bare og¨å at så skal en anden ind på sin fridag..

Nogle der har prøvet noget lignende eller har en ide om hvad pokker det er ?? er så træt af at have ondt.. vil bare føle mig rask og normal for en gangs skyld

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av av av
  • #1   23. jul 2007 Problemet er at min læge ikke gider tage sig af det... hver gang jeg har kontaktet hende ang. min ryg siger hun bare at jeg skal lave ryg øvelser.. efter over 2 år fik jeg presset hende til at skrive mig sådan en henvendelse til fysio.. som så fandt en masse skævheder i min ryg (og hun kunne se dem med det blotte øje) fik nogle øvelser, som har hjulpet en del, men ikke fjernet problemerne helt..
    Og nu er den jo så også galt med nakken.. men lægen siger bare "du skal bare lade være med at spænde og lave nogle ryg øvelser".. men har jo for pokker prøvet og det virker ikke..

• #2   23. jul 2007 Overvejer det også.. valgte hende kun fordi hun var min kærestes læge og jeg intet kendte til området da jeg flyttede hertil..
    Er træt af ikke at blive taget seriøst.. især fordi jeg normalt ikke piver..

Kommentér på:
Av av av

Annonce