406 visninger
|
Oprettet:
beskriv jeres hest (: {{forumTopicSubject}}
hvordan er jeres heste, hvordan er jeres forhold :D?
Alliann og Jeg:
Hun er altid glad for at se mig, altid glad når jeg er omkring hende, føler virkelig at hun gengiver de følelser jeg har til hende (;. Også synes jeg vi ligner hinanden så meget - begge lidt blondine dumme (; Også elsker hun at give mig "krammere", og nusses.
Kunne slet ikke forstille mig et liv uden hende, noget af den bedste tid i mit liv, har været med hende.
.. Og hun kommer når jeg kalder ( hvis hun ikke stå helt over på den anden mark, så skal vi gå hinanden i møde q; )
Ser hende virkelig mere som en ven, end som et kæledyr (:
dec 2003
Følger: 21 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 140 Svar: 870
aug 2005
Følger: 143 Følgere: 138 Emner: 18 Svar: 223
Han er simpelthen den bedste man kunne ønske sig. Han har bare sin helt egen personlighed. Han elsker at mysse mig og lege hingst og vise sig for damerne. Han har det sødeste hoved og nogle bambiøjne som man slet slet ikke kan stå for. Han kan kende en med det samme, bare man fløjter og kalder efter ham, så står han med det samme i boksdøren og vrinsker og sparker for at må komme ud og lege. Han er en rigtig nussetrold. Finder aldrig nogen hest som ham. Han er noget helt specielt for mig. Elsker den pony sååå meget ! Ville aldrig kunne undvære ham. Glæder mig altid til at komme ud og ride ham, han er bare altid såå sød og kan få en til at smile. iiih - han er bare den dejligste
jun 2004
Følger: 161 Følgere: 265 Heste: 7 Emner: 348 Svar: 1.827
en klippe af tempperamangt.
man kan kravle rundt om benen på ham.
Han er dygtig som bare fan... og kan lære fra sig til dem der har brug for det.
og han er min soul mate, jeg har et helt spechelt forhold til.
roligere, gode, rarere, dygtigere og mere tillidsfuld hest har jeg aldig mødt, og det gør ham til min drømme hest.
dec 2003
såså, der kan jo ikke være 2 verdens bedste ponyer
hehe ej, Alliann er i hvetfald den aller bedste pony for mig
dec 2003
Kender i den der fornemmelse i maven som man får når der sker noget godt :D?
den giver Alliann mig (; vi er virkelig det perfekte team..
jeg kan alt med hende, og hun har aldrig gjort det mindste med mig så som at bide, nappe være sur osv.
(;
sep 2005
Følger: 91 Følgere: 93 Heste: 2 Emner: 387 Svar: 5.651
beskriv jeres hest (: