{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeres hest kunne?
  • #1   20. jun 2013 Min perfekte hest skal ikke kunne noget særligt, vi skal kunne udvikle os sammen smiley

• #2   20. jun 2013 Den perfekte hest for mig, er en trafik hest, en som er modig, og gåpåmod, er let at ride, og er god i hovedet. Den skal kunne springe, og være nem at havde med til stævner...

• #5   20. jun 2013 Åh Bettemus, du beskrev nærmest præcist min Picasso! smiley

• #6   20. jun 2013 Den perfekte hest skal være følsom, og reagere på bittesmå signaler. Den skal kunne slappe af, men også tændes, og den skal være opmærksom både på rytteren og omgivelserne. Den behøver ikke at have et specielt udseende, men den skal have en speciel og helt unik personlighed. Den skal ikke være overdrevet snaksaglig, men knytte sig til få personer efter længere tid.

Og så skal den ikke vær bange for regnvejr eller se spøgelser, for der er ikke noget bedre end en lang regnvejrstur i skridt om efteråret - hvad enten det er til fods eller til hest smiley

• #10   20. jun 2013 Den perfekte hest for mig, ejer jeg heldigvis allerede! smiley Rolig, men alligevel energisk, sød og kærlig, men ikke uden "kant", bærer over med mig, når jeg laver fejl, meget fornuftig, så godt som komplet trafikvant, nem at læsse i trailer, nem at have med i byen, flink på folden og i stalden, 3 hæderlige gangarter og det lille ekstra, som gør Laura til Laura. Skulle jeg vælge noget fra, skulle det være hendes lidt problematiske lænd og at hun er så pokkers nem at fodre på, at hun ikke kan tåle at få ad libitum stråfoder.... De to ting kan jeg dog godt leve med... For pokker hvor jeg elsker min hest!!!!! smiley

• #11   21. jun 2013 Fantastisk.. smiley

Min perfekte hest, har jeg dog ikke, hun er rimelig doven. Den skal kunne lidt af det hele, den skal være rolig men samtidig energisk og med på hvad man beder den om.

• #12   21. jun 2013 Min perfekte hest har jeg allerede, ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv når jeg skal af med ham (trods alt jeg var så træt af ham igår, at han nærmest skulle væk på stedet "kommer længere nede" )

En hest der altid er der for en, en hest der har sine dårlige dage og acceptere når man selv har en dårlig dag! En hest der er ridelig dog skal arbejdes (en del) med! Ja bare Birk generalt!(:

En klog hest, en hest der ved hvad der er forkert og rigtig!
    Ja Birk er en klog hest (tro det eller lad være)! Vi trailer trænede i går han nægtede at gå op lige meget hvad jeg gjorde pga knap en time på at få ham op to gange (han skal op tre gange, så var de at gå i spåner!), ved trejde gang fik min mor helt væk, altså ind, skulle mosle lidt med ham at få ham ind den trejde gange! Men efter min mor var gået gik han lige op 3 til 4 gange på 4 min! Haha tossede hest, han ved godt der bliver lukket når mor står der xD

Nå men ret enkel Birk er og bliver min drømmehest og er du gal den næste hest skal gøre sig umage for at slå ham!(:

Kommentér på:
Hvad skal jeres hest kunne?

Annonce