{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Folks erfarringer med disse tre sadler? {{forumTopicSubject}}

CAP dressursadel.

Dressursadel Claridge House.

Lord Dressur sadel.

Vil meget gerne høre jeres erfaringer med disse tre modeller og hvad i mener er bedst smiley
Komforten er vigtig for mig da det primært er derfor jeg søger en dressur sadle, da jeg kun rider i skov pt.

På forhånd tusind tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folks erfarringer med disse tre sadler?
  • #1   29. maj 2014 De afhænger vel lige så meget af hestens opbygning og hvordan du befinder dig i en sadel?

Jeg har reddet i en springsadel engang, jordens værste gang L*RT!! Så blev der smækket en anden springsadel på, vupti en helt anden verden.

Jeg synes du skal snakke med en sadelmager der kan finde den helt rette sadel for dig og hesten.

Vi herinde kan sagtens sige hvad man synes er bedst, men i sidste ende afhænger det altså af hesten og dig. smiley

• #2   29. maj 2014 Zobaldia har gået med lidt af hvert som rideskole hest her har han gået med spring sadle som lå fint på ham, men er for hård til mig nu er den så også begyndt at klemme da han er blevet lidt støørre XD.

• #3   29. maj 2014 Undskyld, jeg får gåsehud af "har gået med lidt af hvert som rideskolehest". Det tyder på sadlen ikke har været tilpasset ham, men at der bare er taget noget som nogenlunde passer. Det er ikke godt nok og man risikerer at ødelægge ryggen på hesten.

Få en sadelmager ud og hjælp dig. De kan hjælpe med at finde noget, som både du og hesten finder jer tilpas med.

• #4   29. maj 2014 Som de andre skriver, få en sadelmager ud med nogle forskellige sadler der kan prøves på hesten og du kan prøve at sidde i.

Kommentér på:
Folks erfarringer med disse tre sadler?

Annonce