Stunder der er guld værd {{forumTopicSubject}}
Halløj kære hg'er ;-).
Vi er nu oppe på 10 dag med halt hest, og vi ser heldigvis små fremskridt hver dag. Her i dag sker der så det 'magiske'. Dyret ligger og tager en morfar på folden , da jeg skal hente hende ind, og som altid bliver hun bare liggende, mens hun så får lidt nus (intet magisk i det). Men det ender så med, at hun falder i søvn, og ender med at ligge med sit hovedet på mit skød, og bum så snork boblede hun :O. Dyret står hjemme hos ejer, og tilfældigvis så hun os, og hun havde aldrig oplevet noget lignende, i de 5 år hun har haft hende.
Ejer er da heller ikke bleg for at fortælle, at dette er en af de største tillidserklæringerne, dyret kunne give mig. Lidt glad blev man vel, specielt når man her den første 'kun' har været part i 5 måneder.
I skal da heller ikke snydes for billederne som ejer var så venlig at tage:
http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hest/438729-noget_helt_saerligt_2505_14
Jeg har godt kunne mærke vi har 'bondet' på en lidt anden måde de sidste par uger, men jeg havde aldrig forestillet mig, dette ville ske inden for den nærmeste fremtid :O.
Nå kære hg, del jeres dejlige stunder med jeres dyr og gerne med billede
//Katrine
maj 2013
Følger: 114 Følgere: 249 Heste: 1 Emner: 15 Svar: 614
jun 2004
Følger: 57 Følgere: 55 Heste: 8 Emner: 329 Svar: 4.214
maj 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 360
Min lånehest er os dybt afhængig af mig;).. Her er et billede som en anden tog i stalden i dag da hun simpelthen bare synes det var en fantastisk bånd vi havde da han kom hen og puttede sit hoved ved mig da jeg sad på skamlen i ridehallen
Stunder der er guld værd