Nogen der ved hvor de er ? {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der har set en lille brun shætlænder ? Kig ham i mit fotoalbum . Han hvor vildt sød ALDRIG sur !
Han blev solgt for ca. 5-7 år siden , så han må være 10-15 år nu . Han hed julle yogyrt (Staves) . Det kan godt være jeg ik var så gammel på det tidspunkt , men kan stadigvæk huske mange af de gode stunder !
Så er der musse hun var en gammel tøs . Vi solgte hende da hun var 13år for ca. 4-5 år siden . Hun havde en smule støvalleri , det var derfor hun blev solgt
Rigtig dejlig pige , som kunne lidt af det hele Hende kan jeg SÅ tydeligt huske Hun var lys skimmel . Min søster havde hande i mange år & holdte meget af hende .
Så er der koko . Han var 6 månder da vi fik ham .
Han havde et kæmpe springtalent ! Selt mig & min veninde kunne trække ture med ham Han er vel omkring de 3-4 år nu . Vi solgte ham fordi vi måtte se i øjnene , at han blev for lille til mig Han ville blive omkring 1,20 & er dun favet .
Så er der Lycky . Det er nok ham jeg savner mest af alle dem her :´/ Han var blivet mishandlede før vi fik ham , så han var meget sky ved hovedet , & havde rimlig lange hove . Jeg tror vi havde ham i 2 år . Han kunne også springe ! Så købte min søsters bedste veninde ham , jeg fik lov til at ride ham til
Han var SÅ sød ! Der var ingenting da jeg skulle ride ham til
Ham var en welsh , & var grå & hvid broget . .
Håber på i ved har set en af dem !
Kram Kamilla
okt 2007
Følger: 81 Følgere: 77 Heste: 5 Emner: 4 Svar: 50
apr 2007
Følger: 73 Følgere: 71 Heste: 4 Emner: 30 Svar: 61
Nogen der ved hvor de er ?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside