{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heste Forsikring
  • #1   22. maj 2014 Jeg er glad for Tryg. De ligger vist i den dyre ende, men jeg har kun hørt godt om dem og har selv kun gode erfaringer.
    Dansk Hesteforsikring synes jeg også mange er glade for.

• #2   22. maj 2014 Jeg har TRYG og har kun gode erfaringer med dem. Jeg har desværre brugt min sygeforsikring rigtig meget på min gamle hest og der var aldrig nogen problemer med at få udbetalingen ej heller få uanvendelighedsforsikringen. Så der var ingen tvivl om at Så La Da Vær skulle forsikres i TRYG.

• #3   23. maj 2014 Jeg bruger Dansk Hesteforsikring.
    Da jeg i sin tid sad og googlede rundt, var de det eneste selskab, som havde en fuldstændig klar og gennemskuelig oversigt på deres hjemmeside - og der kan du også se deres priser. Det kan jeg rigtig godt lide smiley
    Vores normale forsikringsselskab (Topdanmark) skal man kontakte først og give diverse oplysninger, og så sender de et tilbud til lige præcis dig - dvs det er vurderet på samme måde som din bilforsikring, altså hvor i landet du bor, hvor gammel du er osv.

Dansk Hesteforsikring var billigst - og der var ikke 27 undtagelser. Når du ringer efter dyrlægen så dækker de hele regningen (minus selvrisiko). Topdanmark dækkede f.eks kun dyrlægens arbejde, og derudover var der mange underpunkter med forskellige særlige omstændigheder.

Derudover har jeg flere bekendte som har haft STORE problemer med at få udbetalt penge fra First Horse - de kan absolut ikke anbefales.

• #4   23. maj 2014 Jeg bruger tryg. De er lidt dyre, men har aldrig nogensinde haft problemer med at få dækket noget. Det kører bare, så er ret glade for dem

Kommentér på:
Heste Forsikring

Annonce