{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

Min hoppe sparker og bider {{forumTopicSubject}}

Hej. Har fået min lille hoppe hjem. Hun er en lille miniature pige, og er mulig ifol. Har haft hende i 14 dage.... Er såååå glad for hende,men tror ikke at hun har rigtig været i hænder før smiley så er klar til at starte fra bunden. Hun sparker ud efter en hvis hun kan slippe afsted med det,og så hapser hun. Hun er meget sky i hovedet, man kan ikke bare tage hånden hen til hendes hovede og ae. Det er meget stille bevægelse med hånden,og så kan man måske lige få lov at nusse hende på brystet. Er der nogen der har gode ideer til at arb med hende? Vh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hoppe sparker og bider
  • #1   17. maj 2014 det lyder som om det er et spørgsmål om en masse tålmodighed og kærlighed for at få bygget er bånd til hende. der er ikke så meget andet at gøre. men de stille bevægelse er en god start! og husk på at rose for alt hvad hun gør som er godt og ikke skælde for meget ud, ellers får det en negativ virkning smiley

evt få en til at filme hende når hun laver ballade, det kan være du kan få aflæst hendes kropssprog og ud fra det få en ide om hvordan du selv ændre dit kropssprog smiley

håber det er med til at inspirerer dig lidt smiley

• #2   17. maj 2014 Tak:) ja tænker også,at det bare er en masse stille og rolig kontakt smiley

• #3   17. maj 2014 Vil også sige tag den med ro. I starten kan du måske bare stille dig hen foran hende og snakke stille og roligt med hende. Når hun kigger på dig blink med øjnene, det virker på alle dyr.
    Kan du så komme til at røre ved hende find et godt sted at klø hende på (manke, mellem forbenene, under hovedet du må prøve dig frem). At klø et rigtigt godt sted giver altid nogle billige point smiley
    For resten: tag evt. noget tykt tøj på i starten, så det ikke gør ondt hvis hun nu napper, så er du selv mere afslappet og det gør at hun også er det smiley
    Held og lykke med hende smiley

Kommentér på:
Min hoppe sparker og bider

Annonce