891 visninger
|
Oprettet:
Min hoppe sparker og bider {{forumTopicSubject}}
Hej. Har fået min lille hoppe hjem. Hun er en lille miniature pige, og er mulig ifol. Har haft hende i 14 dage.... Er såååå glad for hende,men tror ikke at hun har rigtig været i hænder før så er klar til at starte fra bunden. Hun sparker ud efter en hvis hun kan slippe afsted med det,og så hapser hun. Hun er meget sky i hovedet, man kan ikke bare tage hånden hen til hendes hovede og ae. Det er meget stille bevægelse med hånden,og så kan man måske lige få lov at nusse hende på brystet. Er der nogen der har gode ideer til at arb med hende? Vh
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 15 Heste: 4 Svar: 430
evt få en til at filme hende når hun laver ballade, det kan være du kan få aflæst hendes kropssprog og ud fra det få en ide om hvordan du selv ændre dit kropssprog
håber det er med til at inspirerer dig lidt
maj 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 7 Svar: 4
jun 2010
Følger: 1 Svar: 19
Kan du så komme til at røre ved hende find et godt sted at klø hende på (manke, mellem forbenene, under hovedet du må prøve dig frem). At klø et rigtigt godt sted giver altid nogle billige point
For resten: tag evt. noget tykt tøj på i starten, så det ikke gør ondt hvis hun nu napper, så er du selv mere afslappet og det gør at hun også er det
Held og lykke med hende
Min hoppe sparker og bider