{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
453 visninger | Oprettet:

træt af ALT {{forumTopicSubject}}

kender i ikke det nåår maan er træt af alt, ? altså bare har lyst tiil at holde en pause meed alt, jeg skaal køre en time hver dag for at komme op hos rex, mine venner på miin skole synes jeg er der oppe for meget og viil gerne være mere sammen med miig, og jeeg er forelsket, er hele tiden uvenner meed en og det er bare såå svært deet hele, X(

har i det også sådan nogle gange, eller er det bare miig ?
jeeg er bare træt aaf alt..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træt af ALT
  • #1   16. jan 2007 Kan du ikke flytte din hest ? smiley

• #2   16. jan 2007 forstår dig godt ! :s

• #3   16. jan 2007 jeeg er 14 :? det er måske også bare iddag smiley

slutter indlægget her

• #5   16. jan 2007 jaah, sådan har jeeg det også nogle gange, er doog i skole, meen det var jeeg ikke altid da mine forældre bleev skilt, ,

hved hvordan du har det, har det især svært med, at mine venner siger at jeg skaal være mere sammen med deem, og prøver så tit jeeg kaan, og såå her forlidt fiik jeg afvide af en pige fra miin klasse som jeg var uvenner meed, at jeeg ikke havde nogle indflydelser for klassen, og der var jeeg rigtig soret og ked af det,,.
    smiley og elsker miijn pony og viil såå gerne ud tiil haam så tiit jeeg kaan, meen at nåå alt er bare såå svært, jeeg kunne godt føør, men da jeg fiik afvide jeg ikke havde nogle indflydelse for klassen, prøver jeeg bare at nåå ALT
    og nu er jeg også forelskeet smiley

• #6   16. jan 2007 diana: det er jeeg glaad for,, måtte bare ud meed det,

• #7   16. jan 2007 kender det godt, har prøvet det før.. lige nu er det bare den anden vej her, jeg er SÅ glad;D

• #8   16. jan 2007 foxysuua : har en part 2 gange om ugen, meen det er svært at nåå alt meen du haar selvfølgelig reet, man skaal se det på den positive side, meen nogle gange gåår helt need

• #9   16. jan 2007 Nej, kender det godt.. Jeg har selv en periode nu, hvor jeg ikke gider noget.. Savner min eks sindsyg meget, er bare tom, alene og trist.. Kan ikke rigtig komme af sted op til hestene, gider ikke ride, har et kort øjeblik overvejet at sælge dem, men kan alligevel ikke nænne det, når jeg kommer op og er sammen med dem.. Gider ikke mit arbejde, er kørt fast og er træt af at skulle vende hver krone jeg tjener.. Osv..

• #10   16. jan 2007 træls. .
    hvis jeg var dig ville jeg få flytte din pony tættere på der hvor du bor smiley

• #11   16. jan 2007 okaay, øvv.
    jeeg overvejede inde i miig selv om jeg kunne sælge haam, meen jeg sagde neej, for jeg elsker haam såå højt, og han er miijn, og nåår jeg kommer op tiil haam er det joo skide hyggeligt XD

• #12   16. jan 2007 kaar: det viil jeeg ike, da der kuun er et islænder sted og resten er for dyre... og jeeg fåår undervisning af OL rytter

• #13   16. jan 2007 hmm lyder da træls...

• #14   16. jan 2007 Kender det ALT for godt... nogle gange har jeg bare lyst til at begynde at græde.. unden rigtig at vide hva jeg græder over.. jo mit liv.. arbejder på dumme tider.. så jeg ik har tid til venner.. og min hest.. eller jeg tager på til hende lige efter abejde kl.18.. så er derude ved 19-tide.. så kan jeg ride på bane, fordi det er blevet så mørkt at jeg ik turer at ri dde alene i skoven (er mørkeræd xD) Så det er stor set bane hver dag + at alle er taget hjem der og stalden er sluttet af.. så er helt alene der.. og mange af dem ude i stalden er mine meget gode venner, så det er bare rigtig trist ik at kunne være der på samme tidpunkt som dem... i alt rider jeg ca. 2-3 gange i skoven om ugen.. DET er bare trist! Føler oss skyldfølse overfor både min hest og hund.. og mine venner selvfølgelig..

• #15   17. jan 2007 Forstår dig godt :'/
    Sådan har jeg også haft det .

• #16   17. jan 2007 jaah, meen det er ikke altid lige nemt at se det fra den lyse side,, jeeg haar ikk lyst tiil skolen mer X( er savner mere tid tiil vennerne og ponyen .. smiley og miin veninde jeeg altid har kendt,, inurere miig u, og synes bar ejeeg skaal gå, fordi hun har fundet nogle andre venner, og der skaal jeeg ikke være... :,(

Kommentér på:
træt af ALT

Annonce